Szerb vörösben a japán autó
A Toyota nyolc évnyi F1-es szereplés után a 2009-es idény vége után pár nappal bejelentette, hogy távozik a sportágból. A kölni csapat addigra nagyjából megépítette a jövő évi autóját, amelyet most a Racecar Engineering nevű szaklap be is mutatott.

A magazin képei alapján is látható, hogy a csapat alapos munkát végzett, az orr 2009-es modellétől jelentősen különbözik, leginkább az idei Sauber és McLaren keverékének tűnik, a motorborításon a Mercedes GP megoldásához hasonló légbeömlők vannak, a lap pedig azt is kiemeli, hogy a TF110-esre „a valaha látott egyik legextrémebb” diffúzor került.

F1: Ilyen lett volna a 2010-es Toyota 7

Mivel a gyártó kiszállása után nem talált a Honda-Brawn és a BMW Sauber-Sauber átmenethez hasonló megoldást, azaz csapatot nem sikerült egyben új kézbe adni, így az autót esetleg a szerb Stefan GP küldhette volna pályára, de miután kiderült, hogy a belgrádi projekt nem indulhat, a TF110-es visszakerült Kölnbe.

A szaklap kedvéért ugyan a volt Williams-pilóta, Kazuki Nakajima vezette is egy kicsit a még a Stefan GP által pirosra festett járgányt, azonban valószínű, hogy az autó sohasem fog versenyezni, 2011-es továbbfejlesztése pedig nagyjából esélytelen a számos jövő évi technikai változás – új gumik, dupla diffúzorok betiltása, a KERS visszatérése – miatt, azaz a 13. helyre pályázó csapatoknak sem érdemes megvennie.

F1: Ilyen lett volna a 2010-es Toyota 8