Öt éve nem indult a BMW gyári csapatként a Nürburgringi 24 órás viadalon. Most megtette és meg is nyerték a viadalt. A Jörg Müller, Augusto Farfus, Uwe Alzen és Pedro Lamy BMW Motorsport M3 GT2-esével 154 kört tett meg.

Mindez szombat délután háromtól vasárnap délután háromig történt, ám több se kellett: mára megjelentek az első pletykák, hogy a gyár különleges modellel ünnepelné a sikert. Limitált sorozatú M3-asról sutyorognak.

Egy BMW-s blogban belső informátorra hivatkozva számolnak be arról, hogy M3 GTS-R nevén érkezne a kocsi. Alapját az az M3 GTS adná, amelynek forgalmazása csak a nyáron indul, és amelynek összes darabja elkelt elővételben januárra.

Abszolút győzelem a BMW M3-assal
Abszolút győzelem a BMW M3-assal

Abszolút győzelem a BMW M3-assal

Abszolút győzelem a BMW M3-assal


A GTS-R a hajtáslánc tekintetében nem hozna újat, ám a karosszériát átalakítanák. Itt is az M GmbH. új, 4,4 literes V8-asát vetnék be. A 450 lóerős motorhoz hétfokozatú, duplakuplungos váltó társul.

A korábbinál is ütősebb látványt dolgoznának ki az autóhoz, amelyet matt fekete fényezés borítana. Új első spoiler, illetve hátsó szárny kerülne a kocsira, miközben a hátsó sárvédők is szélesebbek lesznek. Ennél is fontosabb, hogy a GTS-R-en még több elem készül majd szénszálas műanyagból. Míg a GTS-en csak a tető, itt a motorház és csomagtérfedél és a hátsó szárny is karbonból lenne.  

A GTS nettó ára 115 ezer euró (31,7 millió forint), ennél minden bizonnyal nagyjából 20 százalékkal drágább lehet a GTS-R, amelyből csak erősen korlátozott darabszám készül.

Még egy átszínezés, tőlünk

Még egy átszínezés, tőlünk