A Forma-1-es csapatok műszaki vezetőiből álló technikai munkacsoport még mindig nem hozott hivatalos döntést arról, hogy az év végén távozó gumiszállító, a Bridgestone helyett a francia Michelint vagy az olasz Pirellit válasszák, de a német Auto Motor und Sport értesülései szerint mostanra gyakorlatilag eldőlt a kérdés, a Pirelli lehet a befutó. A lap azt is hozzáteszi, hogy a milánói cég képviselői a héten már a gumiüzletet intéző Bernie Ecclestone-nal is tárgyaltak.

A német szaklap arról is ír, hogy a technikai munkacsoportban a már korábban egyeztetett 2011-es műszaki változtatások – a dupla diffúzorok és az F-csatorna betiltása, a KERS visszatérése – mellett egyéb témák is felmerültek. Jövőre kisebb lehet az első szárny és eltűnhetnek róla a pilóta által irányítható mozgó elemek, helyette a hátsó szárny lesz állítható, valamint az első szárny kivételével betilthatják az összes, az oldaldobozok előtt elhelyezkedő légterelő elemet és a padlólemez áramlást segítő elemeit is.