Nagyot lépett előre a Ferrari Kanadában, Törökországban még szenvedett a csapat, Montrealban viszont a győzelemre is volt esélye Fernando Alonsónak. A maranellóiaknak van esélyük arra, hogy a folytatásban is jól szerepelnek, a valenciai Európa Nagydíjra nagy fejlesztési csomag készül.

A Ferrari gyakorlatilag elkészült új, a Red Bulléhoz hasonló hátsó részével, amellyel jelentősen csökkentheti hátrányát. Pletykák szerint az újítás körönként hét tizedet hozhat Alonsóéknak, éppen annyit, amennyivel általában lemaradnak a Red Bulltól az időmérő edzéseken.

Arról is beszélnek, hogy a ferrarisokat lenyűgözték a szélcsatornás tesztek eredményei, őszintén meglepődtek, hogy mennyivel jobb lett az új megoldással az autó.

„Egyértelmű, hogy jóval keményebben kell dolgoznunk” – mondta Stefano Domenicali csapatfőnök. „Nem kérdés, hogy túlzottan az F-csatornára koncentráltunk, sok energiát áldoztunk rá, miközben az autó egyéb részeit hanyagoltuk.”

„Valenciától a mozgatható hátsó szárnyon kívül minden más területre koncentrálunk, utóbbi nagyon komplikált rendszer és rengeteg erőforrást szív el a csapattól.”