Az együttműködést Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnök-vezérigazgatója és Csányi Sándor, a Picket is magában foglaló Bonafarm csoport alapítója jelentette be hétfői sajtótájékoztatóján.
„A Vodafone a Vodafone McLaren Mercedes csapat névszponzora és ‘hivatalos mobilkommunikációs partnere’. Ez a partneri viszony a Vodafone legfőbb globális szponzorációs szerepvállalása, amibe a Magyar Nagydíj idejére szeretnénk bevonni a Picket, ezzel is erősítve a hazai márkák értékét. Hiszünk abban, hogy a multinacionális nagyvállalatok és a hazai márkák közös erővel olyan sikereket képesek elérni, amelyek az ország hírnevét a minőséggel és az innovációval kötik össze, és amelynek remek iskolapéldája a Vodafone által kezdeményezett együttműködés” – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója.
„A Bonafarm csoport és a Vodafone között most kialakuló partneri kapcsolat egyik értékes lehetőséget teremtő epizódja az, hogy egy nagy hagyományokkal rendelkező magyar márka egy modern sportág adta reklámlehetőséggel élhet és így a Pick a Forma-1-en keresztül juthat el sok millió hazai és külföldi tévénézőhöz. A Bonafarm csoport célja az, hogy regionálisan is meghatározó gazdasági szereplővé váljon, az általa előállított élelmiszerek mind több külföldi fogyasztó asztalára eljussanak. Ennek a célnak az eléréséhez szükségesek az ehhez hasonló marketinglépések, így örömmel éltünk a Vodafone által felkínált lehetőséggel. A Bonafarm Cégcsoport márkái közül a Pick lett kiválasztva, mert a Pick termékek a nemzetközileg is legismertebb magyar élelmiszer-ipari márkatermékeknek számítanak” – mondta Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója.
A 141 éves szegedi élelmiszer-ipari cég logói a pilóták sisakja mellett, a vázon kapnak helyet. Első magyar cégként a HELL kötött F1-es szponzori szerződést, az energiaital-gyártó vállalat a Williamsszel állapodott meg tavaly májusban.