Régen és ma
Régen és ma
Fotó megosztása:
A piros új szín, ilyen kékben eddig is volt
A piros új szín, ilyen kékben eddig is volt
Fotó megosztása:
A piros dízel, a kék benzines
A piros dízel, a kék benzines
Fotó megosztása:
Kilenc centivel lett hosszabb a Swift
Kilenc centivel lett hosszabb a Swift
Fotó megosztása:
A lámpákat elhúzták hátra, U alakú lett a maszk. Kábé ennyi
A lámpákat elhúzták hátra, U alakú lett a maszk. Kábé ennyi
Fotó megosztása:
A hátsó lökhárító jobban dudorodik, ütközésnél védi a csomagtérajtót
A hátsó lökhárító jobban dudorodik, ütközésnél védi a csomagtérajtót
Fotó megosztása:
Szélesebb lett fél centivel, magassága maradt 1510 mm
Szélesebb lett fél centivel, magassága maradt 1510 mm
Fotó megosztása:
Kevésbé emlékeztet a MINI-re, nyúlánkabb lett
Kevésbé emlékeztet a MINI-re, nyúlánkabb lett
Fotó megosztása:
A tükör továbbra is hatalmas
A tükör továbbra is hatalmas
Fotó megosztása:
A tesztautó 16-os kerekeken áll, de nem ez lesz az alapméret
A tesztautó 16-os kerekeken áll, de nem ez lesz az alapméret
Fotó megosztása:
A nyomtáv is nőtt egy-két centit
A nyomtáv is nőtt egy-két centit
Fotó megosztása:
Hátul csatolt hosszlengőkar, elöl MacPherson: olcsó, jól bevált megoldások
Hátul csatolt hosszlengőkar, elöl MacPherson: olcsó, jól bevált megoldások
Fotó megosztása:
A felismerhetőséggel nincs gond, egy Swift továbbra is egyértelműen egy Swift
A felismerhetőséggel nincs gond, egy Swift továbbra is egyértelműen egy Swift
Fotó megosztása:
Szép alufelnik, de a GC modellen nem ilyenek lesznek
Szép alufelnik, de a GC modellen nem ilyenek lesznek
Fotó megosztása:
Már kezd kimenni a divatból a felsliccelt fényszóró, a Suzuki kicsit lemaradt
Már kezd kimenni a divatból a felsliccelt fényszóró, a Suzuki kicsit lemaradt
Fotó megosztása:
Már kezd kimenni a divatból a felsliccelt fényszóró, a Suzuki kicsit lemaradt
Már kezd kimenni a divatból a felsliccelt fényszóró, a Suzuki kicsit lemaradt
Fotó megosztása:
Maradt a hatalmas tükör
Maradt a hatalmas tükör
Fotó megosztása:
Finomabb, nagyautósabb, elegánsabb a beltér
Finomabb, nagyautósabb, elegánsabb a beltér
Fotó megosztása:
Helyenként már-már kényelmetlenül németes
Helyenként már-már kényelmetlenül németes
Fotó megosztása:
Klasszikus négyórás műszeregység
Klasszikus négyórás műszeregység
Fotó megosztása:
Khm, az új kijelző kicsit túlságosan emlékeztet a VW-csoport LCD-jére
Khm, az új kijelző kicsit túlságosan emlékeztet a VW-csoport LCD-jére
Fotó megosztása:
A gyári navi egy logózott Clarion, a töltőkábelt nem sikerült elrejteni
A gyári navi egy logózott Clarion, a töltőkábelt nem sikerült elrejteni
Fotó megosztása:
Vad piros helyett szelíd szürkés a rádió, a klíma visszajelzője
Vad piros helyett szelíd szürkés a rádió, a klíma visszajelzője
Fotó megosztása:
Vad piros helyett szelíd szürkés a rádió, a klíma visszajelzője
Vad piros helyett szelíd szürkés a rádió, a klíma visszajelzője
Fotó megosztása:
Pendrájvról is szólhat hangosan az ének
Pendrájvról is szólhat hangosan az ének
Fotó megosztása:
Méretes kesztyűtartó, felette kis polc
Méretes kesztyűtartó, felette kis polc
Fotó megosztása:
A könyöklő maradt, csak egy ablak automata, csak lefelé
A könyöklő maradt, csak egy ablak automata, csak lefelé
Fotó megosztása:
Kényelmes az ülés, a kormány immár ki-be is állítható
Kényelmes az ülés, a kormány immár ki-be is állítható
Fotó megosztása:
Hasznos kis fedeles rekesz a műszerfal tetején
Hasznos kis fedeles rekesz a műszerfal tetején
Fotó megosztása:
Kulcsnélküli nyitás-indítás az extralistán
Kulcsnélküli nyitás-indítás az extralistán
Fotó megosztása:
Nyugaton alapáron hét légzsákkal, ESP-vel szállítják
Nyugaton alapáron hét légzsákkal, ESP-vel szállítják
Fotó megosztása:
Rövid az ötödik fokozat, sztrádán hangos a benzinmotor
Rövid az ötödik fokozat, sztrádán hangos a benzinmotor
Fotó megosztása:
Pohártartó hátul is van az ajtókárpitban, sőt, az első ülések között/mögött is még kettő. Inni kell, ha meghalunk is!
Pohártartó hátul is van az ajtókárpitban, sőt, az első ülések között/mögött is még kettő. Inni kell, ha meghalunk is!
Fotó megosztása:
Hátul egy kicsivel több a hely, 181 centis felnőttnek pont elég
Hátul egy kicsivel több a hely, 181 centis felnőttnek pont elég
Fotó megosztása:
Hátul egy kicsivel több a hely, 181 centis felnőttnek pont elég
Hátul egy kicsivel több a hely, 181 centis felnőttnek pont elég
Fotó megosztása:
A hátsó ablak teljesen leengedhető
A hátsó ablak teljesen leengedhető
Fotó megosztása:
A csomagtér térfogata 211 liter. Az elődé 201 volt. Zöldségesek ne vegyenek Swiftet!
A csomagtér térfogata 211 liter. Az elődé 201 volt. Zöldségesek ne vegyenek Swiftet!
Fotó megosztása:
A szépséges kulcsnélküli kulcs
A szépséges kulcsnélküli kulcs
Fotó megosztása:
Japán előadóból nem volt hiány a bemutatón
Japán előadóból nem volt hiány a bemutatón
Fotó megosztása:
More Swift a népnek!
More Swift a népnek!
Fotó megosztása:
Így kicsit megnövesztve még jobban megállja a helyét a kisautók között
Így kicsit megnövesztve még jobban megállja a helyét a kisautók között
Fotó megosztása:
Háromajtós kiállítási darab üvegen keresztül lőve
Háromajtós kiállítási darab üvegen keresztül lőve
Fotó megosztása:
1,2 literes, 94 lóerős benzines és 1,3 literes, 75 lovas dízel közül lehet választani. A fogyasztáskülönbség egy liter, furcsamód a dízel tűnik csendesebbnek – ha nem lesz sokkal drágább, a dízel Swift a tippünk.
1,2 literes, 94 lóerős benzines és 1,3 literes, 75 lovas dízel közül lehet választani. A fogyasztáskülönbség egy liter, furcsamód a dízel tűnik csendesebbnek – ha nem lesz sokkal drágább, a dízel Swift a tippünk.
Fotó megosztása: