„Jövőre jönnek bizonyos dolgok, köztük az állítható hátsó szárny. Szerintem a sportszabályok kulcsfontosságúak, de talán nem gondoltuk át eléggé ezt a közeli követés esetén kis légellenállást biztosító eszközt. Ki kell próbálnunk ilyesmiket, de készen kell állnunk arra is, hogy beismerjük, ha nem működnek” – mondta az angol.
„Nagyon óvatosnak kell lennünk, még az is lehet, hogy megegyezünk, hogy ne használjuk. Nagyon óvatosan kell döntenünk egy ilyen eszköz használatáról. A Forma-1-nek túl kell lépnie azon az arrogancián, hogy minden ötletünk nagyszerű és sosem ismerjük be, hogy rossz is lehet. Ha mindenki megépíti (a szárnyat), a teszteken játszhatunk vele és ha úgy látjuk, nem javít a versenyzésen, akkor azt kell mondanunk, hogy inkább ne használjuk” – erősítette meg Whitmarsh egy későbbi nyilatkozatban is.
A vitafórumon természetesen egyéb témák is terítékre kerültek, több F1-es csapattag is hangsúlyozta, hogy örömmel osztanának meg a nézőkkel szinte minden információt a versenyek alatt, de köti őket a Concorde Agreement, nem rajtuk múlik az ilyesmi.
„Nagyon sok ember értékelné, ha hozzájuthatna azokhoz az adatokhoz, ami nekünk rendelkezésre áll a bokszutcában. Amikor én figyelem a versenyt, a szemem előtt bontakozik ki minden. Szerintem az emberek is értékelnék az ilyesmit, javítana az élményükön” – mondta a mercedeses Jock Clear.
A Lotus főnöke is egyetértett: „Minél nyíltabbak vagyunk, annál jobb. Szerintem a régimódi titkolózás ártott a sportnak. Minél jobban el kell magyaráznunk mindent. Hogy őszinte legyek, még én magam sem értem teljesen a biztonsági autós szabályokat!”
„Meg kell érteni, hogy nem a csapatok azok, akik nem szeretnék ezt. Bizonyos szerződések, például a Concorde Agreement szab ennek határt. Bár mi örömmel tennénk ki az internetre az élő rádióforgalmunkat, korlátozottak a lehetőségeink. De 2013-ra, az új Forma-1 idejére ezt is át kell tekintenünk” – tette hozzá a Ferrari sajtófőnöke, Luca Colajanni.