A Ugyan a Ferrari már 2007 óta nem használja autóin és csapatruházatán a főtámogató, a Phillip Morris terméke, a Marlboro jól ismert jelét, de annak helyére egy könnyen azonosítható vonalkódot helyezett. Nemrég komoly támadás érte a csapatot Nagy-Britanniából, amiért a vonalkóddal állítólag rejtve reklámozzák a dohányterméket, és a csapat egy kis kincstári cáfolat és dac után meg is hátrált, az autóról lekerült a vitatott minta.
A csapat tegnap bejelentette, hogy 2011. január elsejétől a vonalkód a csapat logójából is kikerül, pontosabban új emblémát kap az alakulat, amely azonban jövőre is tovább viseli a Scuderia Ferrari Marlboro nevet.
„A teljes versenyrészleg tevékenységénél ez (az új) logó szerepel majd. Ez lesz az autók tetején, a csapategyenruhán, a versenyzői overallokon és az összes Forma-1-es versenyzéssel kapcsolatos aktivitásunknál is” – nyilatkozta a csapatfőnök, Stefano Domenicali.
A Ferrari és a Phillip Morris jelenlegi szerződése egyébként 2012 végéig él.