Bár Niki Lauda már akkor figyelmeztette, a Toyota kiszállása miatt csapat nélkül maradt Timo Glock 2010-re az újonc Virginhez írt alá. A német akkor azzal indokolta a döntést, hogy az új csapatnál hosszú távú kihívás és vezetőszerep vár rá, azonban a brit alakulat eddig nem mutatott sokat, a Lotus már rég lehagyta őket, és a sokkal nagyobb hátrányból indult Hispania is veszélyes már rájuk.

A német Auto Bild szerint Glock 2011-re csakis akkor marad a Virginnél, ha a Saubernél, a Force Indiánál és a Renault-nál sem akad számára ülés. A 2008-2009-ben a Toyotánál két idényt lehúzott német egyébként már a télen is tárgyalt a francia csapattal, azonban azóta beismerte, hogy az alakulat akkori bizonytalan jövője miatt nem írt alá velük.

Glock az idei kilenc futamból mindössze háromszor ért célba, legjobb eredménye két 18. hely volt.