A Bulgár-ralin viszont Malcolm Wilson, a Ford csapatvezetője megerősítette, hogy azt szeretné, ha 2011-ben Ogier már náluk vezetne.
„Nem sokkal ezelőtt megkerestük a menedzsmentjét, a Portugál rali után találkoztunk, és igen, tettünk egy ajánlatot Sebastiennek” – mondta Wilson. „Természetesen mindig keressük a módját, hogy erősítsük, javítsuk a csapat teljesítményét és Sebastien egy szerződés nélküli pilóta.”
Felvetődik a kérdés, valaki elhagyja a kék-ovál csapatát? „Tisztázni akarom, hogy továbbra is Mikko (Hirvonen – a szerk.) és Jari-Matti (Latvala – a szerk.) lesznek a BP Ford Abu-Dzabi csapat első számú versenyzői 2011-ben” – fogalmazott a csapatvezető. „Más módon keresünk lehetőséget neki, de jelenleg még nem vagyunk abban a helyzetben, hogy ezt felfedjük.”
Bár ez csak spekuláció, elképzelhető, hogy Ken Block csapattársa lehetne. Korábban már hallani lehetett róla, hogy az amerikai szponzorai még egy autót indítanának, amibe idén néhány versenyre Chris Attkinson, a korábbi Subaru-pilóta ülne. Egyelőre ebből nem lett semmi, de az biztos, hogy – az ideivel ellentétben – jövőre Block teljes évadot megy a vb-n és a gyári csapatéval megegyező Fiesta RS WRC-vel indul.
Ogier, aki a Citroentől is kapott ajánlatot a maradásra, nem árult el részleteket a szerződésekről, de úgy nyilatkozott, remélhetőleg még ebben a hónapban sikerül döntést hozni. „Jelen pillanatban nincs több hozzáfűznivalóm, inkább erre a versenyre és az idényre akarok koncentrálni – de igen, van egy ajánlatom a Fordtól és boldog vagyok emiatt, mert azt jelzi, hogy jól mentem idén és ez tovább sarkall.”
„Jó látni, hogy mindkét gyártó akar engem – ez remek. Hamarosan meglátjuk, melyik ajánlatot fogadjuk el. Nehéz megmondani, de remélem, elrendezzük a finn futamra.”
Portugál győzelmének és a többi murvás versenyen mutatott teljesítményének köszönhetően Ogier az évad további murvás versenyein Dani Sordo helyén az első számú Citroën csapatban versenyezhet Sebastien Loeb mellett. Mindenki Loeb utódját látja benne, nemcsak nevük és nemzetiségük miatt, de pályafutásuk alakulása nyomán is. Ebből azonban lehet, hogy nem lesz semmi. A jövő évi versenyautó, a DS3 WRC teszteléséről már letiltotta a Citroën.