Újra felröppentek a pletykák, hogy a Lamborghini nem elégszik meg a Gallardo és Murcielago által alkotott kéttagú kínálattal. Amellett, hogy a típusok utódain dolgoznak, további modellek jelenhetnek meg az olasz sportkocsigyártótól.
 

Az Estoque nem készül el

 

Bár 2008 őszén bemutatták az Estoque tanulmányt, a négyajtós autót csak a formajegyek tesztelésére használták. A Bentley Mulsanne, a Continental Flying Spur, a Porsche Panamera, az Audi A8, az Audi A7 (idén jön), a VW Phaeton elég jól lefedi a négyajtós luxusautók piacát, nem is beszélve a konkurenciáról.

Állítólag inkább a szabadidő-autók felé nyitna a gyár. Pont a VW-csoport nagyságát kihasználva, a Porsche Cayenne, illetve VW Touareg padlólemezét használnák egy méregdrága járgány megalkotásához.

Négyszemélyes belsővel

Négyszemélyes belsővel

Négyszemélyes belsővel

 

 

Ez lehetne az 1986 és 1992 között gyártott LM 002-es terepjáró modern változata. Az LM kifejezetten arab vevők kérésére született meg. A drabális szerkezetbe a Countach hat karburátoros, 12 hengeres motorja kerül. Hiába volt 2,7 tonna, a 444 lóerős motorral 210 km/órával száguldott. Összesen 301 darab készült belőle.

Ahogy elődje, úgy az új Lamborghini terepjáró is csak négyszemélyes lenne, biztosítva a maximális fényűzéshez szükséges helyet, és természetesen csak limitált példányszám készülne belőle. Motorja V12-es lenne. Készülne benzines is, de bekerülne az Audi 12 hengeres dízele is, amivel a fogyasztáscsökkentési trendnek is jót tennének. 

Az igazi áttörést nem is ettől várják a darabszám-növekedés felé, hanem egy kisebb sportkocsitól. Azt beszélik, egy, a Gallardónál is olcsóbb V8-as modellt fejlesztenek. Ezzel a Ferrari Californiának és Porsche 911-nek állítana ellenfelet a Lamborghini. Az alacsonyabb ár pedig többeket vonzana a céghez.