Tehát, szinte bármit kaphatunk Ferrari színekben, újonnan kávégépet is. Bevallom nekem fekete nélkül indul a nap, ezért nem is vagyok szakértője a témának, csak autós vonalon. Mert nem a Ferrari az első fecske a koffein berkeiben, a Lamborghini évek óta adja nevét és logóját különböző frissítő feketékhez, sőt igazi kávézóláncot építettek a márkára támaszkodva.
A nagy ellenlábas is ezzel próbálkozik, azaz a Nespresso névre hallgató cég, ahol kifejlesztették a nem mindennapi kotyogót:). Bukósisak ihlette forma, sisakrostély mögött rejtőző pohárral, egyedi kivitelezéssel, tradicionális maranellói színekben.
Mivel forgalomban még nem kapható, a használhatóságról semmilyen információnk sincs. A sznobéira viszont garantált, és érzem, hogy van egy olyan réteg, akik akkor is bukósisakban rotyogtatják majd a reggeli feketét, ha kifacsart mosogatórongy ízű zacclekvárt fog nekik keverni a fogyasztói társadalom új vívmánya.