Az újonc Virgin 2010-nek egy tapasztalt és egy zöldfülű pilóta párosával vágott neki, a brazil Lucas di Grassi mellett a Toyotánál szép eredményeket és tapasztalatokat szerzett Timo Glockot indította a csapat.
Glock 2009 végén a Renault-val is tárgyalt, de végül kihívást látott az új csapat vezetésében, így mellettük döntött. A brit alakulat azóta finoman szólva sem váltotta meg a világot, így újra felmerült, hogy a német 2010-ben a francia csapatnál köthet ki. A versenyző egyelőre nem mond biztosat a jövőről:
„Meglátjuk, maradok-e. Elégedett voltam a legutóbbi két futam fejlesztéseivel. Ugyanígy kellene folytatnunk, ha javulunk, örömmel maradok. Hosszú távú szerződésem van, de ahogy az év elején is mondtam, ha nem látok fejlődést, meggondolom a jövőt. De pillanatnyilag elégedett vagyok.”
A 28 éves pilóta a német DPA hírügynökségnek azonban azt is elismerte, hogy nem a legkellemesebb a sereghajtói szerep: „Nem titok, hogy nekem, aki megnyerte már a GP2-es bajnokságot és a Toyotával többször dobogóra állhattam, nem könnyű a mezőny végében versenyezni.”
Bár még nem tudni, marad-e Glock vagy épp di Grassi a Virginnél, a csapat nem ül ölbe tett kézzel, argentin sajtóértesülések szerint a World Series by Renault-ban versenyző, az argentin kormányzat támogatását is élvező Esteban Guerrieivel is tárgyalnak 2011-ről.
„Azt hiszem, itt az ideje, hogy megpróbálkozzak a Forma-1-gyel. A Virgin megkeresett, tárgyalunk, elvileg 8 millió dollár kellene, hogy beülhessek az autóba. Szeptemberre, de legkésőbb novemberre további fejlemények lesznek” – mondta a 25 éves pilóta.
Guerrieri az argentin kormányzat támogatását is élvezi, ugyanúgy, mint az év elején a végül befuccsolt USF1-hoz szerződött Jose-Maria Lopez.