A 2011-es modellévtől megújult formában kapható a Lexus IS, változik a külső, bővül a felszereltség és a motorok megfelelnek az Euro V-ös normának. Az eredetileg 2005-ben bemutatott modell felújított variánsai az októberi Párizsi Autószalonon állnak a nagyközönség elé.
A vevők szempontjából az új IS200d modell megjelenése a legfontosabb. Az új dízelvariánsba is az IS220d-ből ismerős, 2,2 literes dízelmotor kerül, de visszafogott teljesítménnyel. Az eddigi 177 lóerő helyett az új motor 150 lóerőt teljesít, míg a nyomaték 400-ról 340 Nm-re csökkent.
Persze a kisebb teljesítmény hátrányosan befolyásolja a dinamikát, így az új motorváltozattal a korábbi 8,9 másodperc helyett 10,2 másodpercig tart egy százig való gyorsulás. Ugyanakkor a fogyasztás kedvezőbben alakul, míg az erősebb változat átlagosan 4,7 litert fogyaszt, addig a gyengébb beéri 4,2 liter gázolajjal száz kilométerenként.
Az IS sorozat egyetlen 2,5 literes benzinmotorja is változott, ez esetben azonban csak arról van szó, hogy a fejlesztések nyomán a korábbinál tisztábban üzemel és megfelel az Euro V-ös emissziós normának is.
A műszaki újdonságok mellett ősztől küllemben is frissebb az IS-sorozat. Megváltoztak a lökhárítók, a hűtőmaszk és a fényszórók is. Utóbbiakba bekerült a mostanában divatos LED-es nappali menetfény. Persze új színek és felnik is választhatók az autóhoz. Az utastérben a minimális formai változások mellett új kárpitok jelentik az újdonságot.
A dízel- és benzinmotorokhoz is rendelhető, úgynevezett F-sport csomag elemei mostantól jobban hasonlítanak az ISF-en, a modell 423 lóerős sportváltozatán láthatóra. A benzines variáns esetében pedig nemcsak látványról van szó, de sportfutómű is jár hozzá.