Mivel a közvélekedés szerint a Red Bull a leszorítóerő terén magasodik igazán a többiek fölé, ezért a következő futamon, a sokkal inkább a motorerőt hangsúlyozó Monzában lesz a leggyengébb a Milton Keynes-i alakulat. A Ferrari főnöke a Belgiumban látottak – Webber pole-ja és második helye – alapján kétli, hogy ez így lesz.

„Remélem, igaz, de nem igazán hiszem. Nagyon jó az autójuk, talán csak taktikáznak” – mondta az olasz Spában.

Bár a Ferrari a 2008-as szezonzáró óta nem szerzett pole-t, és a hétvégén lemaradt a bajnoki küzdelemben is, Domenicali szerint még nincs veszve minden.

„Valóban nem jó jel, mert azt jelenti, hogy nem a miénk a legjobb csomag. Németországban közel jártunk (a pole-hoz), de úgy tűnik, azóta visszaestünk.”

„De 2007-ben 17 pontos hátrányban voltunk két futammal a vége előtt, és mégis bajnokok lettünk. Ezután is igyekszünk – ma az öt esélyes közül három nullázott, mi is, de lehet, hogy legközelebb épp fordítva lesz, ezért nem adhatjuk fel.”

A csapatfőnök azt is megerősítette, hogy a Renault-hoz és valószínűleg a McLarenhez hasonlóan ők sem használják majd az F-csatornát Monzában, majd kitért az igen lassan épülő koreai pályára is.

„Szerintem a verseny lefújása minden bajnoki esélyest rosszul érintene. De pillanatnyilag úgy gondolom, hogy megtartják a futamot. Ha pedig csak murva lesz a pályán, visszahívjuk Kimit!” – utalt viccesen az idén már a rali-vb-ben versenyző exferraris finnre.