„Az utolsó pár kör egyértelműen a verseny legizgalmasabb része volt. A mérnökök defektet észleltek a jobb hátsómon – valami törmelék vághatta ki a gumit, mert a falhoz nem értem hozzá, nem éreztem semmit vezetés közben” – mesélte Kubica.
„A kiállás miatt a 13. helyre estem vissza. Sokkal frissebb gumijaim voltak, mint az előttem állóknak, de még így sem könnyű Szingapúrban előzni, ezért élvezetes volt egyesével elkapni őket. Végül a hetedik helyet szereztem meg, azaz csak egy pozíciót veszítettem a mai lehetséges legjobbhoz képest. Igazából ha valaki azt mondta volna előtte, hogy a többiekhez képest egy pluszkiállással is hetedik leszek, elfogadtam volna” – foglalta össze a lengyel.
Kubica „gálaműsora” ellenére a Renault csapatfőnöke, Eric Boullier nem volt valami elégedett:
„Összességében elég kiábrándító eredmény, alig szereztünk pontokat, míg a fő riválisunk, a Mercedes növelte az előnyét. Robertet plusz kiállásra kényszerítette a defekt, a futam csúcspontja volt, ahogy kilenc kör alatt hat helyet javított. Ami Vitlaijt illeti, az ő versenyét Hülkenberg vakmerő manővere rontotta el, három helyet, értékes pontokat bukott emiatt” – dohogott a francia.