Sebastian Vettel (2.): „Nem volt más esélyem az utolsó két körön kívül, üldöznöm kellett Fernandót, sajnos a verseny elején hagynom kellett elmenni. Nagyon csúszkáltam a végén, a kiállásnál kicsit hibáztunk is a bokszban, de enélkül is szoros lett volna. Próbáltam hibára kényszeríteni Fernandót, nem sikerült, többet kockáztatni veszélyes lett volna. A lényeg a második hely és hogy nagyon gyors az autó. Úgy érzem, hogy a tegnapi időmérőn múlt a verseny, összességében azért jó ilyen sok pontot szerezni. Nem volt rossz a rajt, de Fernando lezárta az utat, túl szűk az első kanyar ahhoz, hogy keményebben lehessen támadni. Sokat kritizáltak minket a rajtok miatt, most sikerült mindkettőnknek jól indulni.”
Mark Webber (3.): „A rajtot valóban jól sikerült elcsípnem, a korai kiállásért is köszönet jár a csapatnak. Én kérdeztem, hogy tényleg ki akarnak hívni, azt mondták, ez a helyes döntés. Azt hittem, túl hosszú lesz az etap, de végül ez volt a jó döntés. A második safety caros szakasz után nehéz volt tisztán vezetni, sok volt a lekörözött, utána sajnos összeértünk Lewis-zal, nem is tudom, ki volt ott előttem. Hasonló helyzet volt, mint a monzai Massa elleni eset, én is pórul járhattam volna. Ez nem oiyan dolog, amire fel lehet készülni, de megesik az ilyen. Utána nagy volt a vibráció, Fernando és Sebastian pedig megfoghatatlanok voltak, gratulálok nekik. Elégedett vagyok a harmadik hellyel, ez volt talán az eddigi legnehezebb hétvége. Nagyon nem éreztem magam nyeregben, fontos volt, hogy ne pánikoljak. Reggel, felkelés után simán elfogadtam volna a harmadik helyet, a folytatásban próbálom ezt a két srácot befogni.”
Alonso: Forza Ferrari!
Kimerülten, de elégedetten értékeltek a Szingapúri Nagydíj dobogósai. Fernando Alonso szerint száz százalékot nyújtott a csapat, Mark Webber szerint a Lewis Hamilton elleni ütközés olyan volt, amely benne van a versenyzésben.
Fernando Alonso (1.): „Nagyon nehéz és hosszú verseny volt, kétszer is be kellett küldeni a safety cart. Utolértünk a végén egy ötös bolyt, nehéz volt lekörözni őket, plusz ott volt az égő Lotus is a célegyenesben. Nem volt könnyű őriznem az első helyet, de ezen a pályán nehéz előzni, úgyhogy nem kockáztattam sokat, csak próbáltam magam mögött tartani Sebastiant. Fizikailag nagyon nehéz Szingapúr, de ezt tudtuk előre. Próbáltuk bizonyítani, hogy speciálisabb pályákon is jók vagyunk a fontos monzai győzelem után, most már látjuk, hogy bármilyen helyszínen versenyképesek vagyunk. Ismét sikerült kihozni a maximumot az autóból, forza Ferrari! Továbbra is nagyon szoros a verseny, még mindig öten vagyunk, nyilván Mark van a legkényelmesebb helyzetben. Nem tudom, hogy összejön-e a bajnoki cím, de az utolsó pillanatig harcolni fogunk.”