A Bentley Continental Supersports azoknak az ügyfeleknek készül, akiknek nem elég az 560 lóerős normál GT vagy a 610 lóerős Speed. Ám úgy tűnik, a könnyített kivitelű és erősített motorral szerelt Supersports sem elég, legalábbis az Anderson Germany biztosan erre számít, azért módosította az autót.

Ha nem elég a legerősebb Bentley 1
Ha nem elég a legerősebb Bentley 21


A német tuningcég az eredeti 630 lóerős, V12-es motor teljesítményét 695-re növelte, amihez a motorvezérlés optimalizálásán, sportlégszűrőn, állítható sportkipufogón át vezet az út. A kipufogóba versenykatalizátor került, többek között ennek is köszönhetően 17 kilóval könnyebb, mint a gyári alkatrész.  

Azt el kell ismerni, hogy a kissé módosított lökhárítókkal a gyár nem igazán tette versenyautóssá a Supersports külsejét, egy ilyen névhez valóban jobban illik egy olyan küllem, amit az Anderson megálmodott. A Race Edition nevű csomagban a gyári elemekhez pluszspoilereket szerelnek fel elöl és hátul, de cserélik a diffúzort és a küszöböket is. Az eredeti 20 colos kerekek helyét 22 colosok foglalják el. A spoilerek természetesen karbonból készülnek és megrendelhetők a többi GT modellhez is.  

Az kissé hihetetlen, hogy valaki a Bentley-gyárnál nem talál kedvére való belsőt, hiszen egyedileg alakítják ki, de ha így van, akkor kérhet további karbondíszítést a műszerfalra, illetve áthúzathatja a kárpitokat látványos varrással díszített Alcantarával.

Árról persze nem beszélnek, de minek is, a vevők, akik ilyet vesznek, valószínűleg nem kérdezik, hogy mennyibe kerül.