240 millió dollárból épült a sanghaji Forma-1-es pálya, mely 2004-ben debütált a sorozatban. Egyelőre kérdőjeles a 2011-es futam, a szervezőknek tökéletesíteniük kell a pálya felületét és a vízelvezetésen is javítaniuk kell.

Az Auto, Motor und Sport szerint az utolsó két esős verseny tapasztalatai alapján kérte a vízelvezetés tökéletesítését az FIA, illetve elvárja a veszélyes huplik eltüntetését.

„A Shanghai International Circuit licence lejárt, az engedély meghosszabbításához munkálatokat kell végezni a pályán” – erősítette meg az ultimátum tényét az FIA egyik szóvivője.

Közben Koreában is gondok vannak, az FIA ugyan engedélyezte az első F1-es futam megrendezését az utolsó pillanatban elkészült pályán, a novemberre tervezett, nemzetközi F3-as viadalt ugyanakkor nem lehet lebonyolítani. Ami az FIA felügyelőinek megfelelt, az állami hivatalnokoknak nem, a mobil lelátók biztonságát kérdőjelezték meg.

A versenyt törölték, a szervező KAVO pedig ígéretet tett arra, hogy 2011-re minden hiányosságot pótol.