Michelé Mouton minden idők legsikeresebb női autóversenyzője. Abban a korban és olyan pilóták ellen mutatott eredményt, amikor isten őrült prototípusai tudták csak megszelídíteni a motorblokkokba szorult tengernyi erőt. Akikből hiányzott ez a képesség, nos ők menthetetlenül lemaradtak, vagy meghaltak. 
Igen, a ralisport legendás éveiben, 1974 és 1986 között, kilenc alkalommal állt dobogón, és négy győzelmet szerzett. Tehát tud ő vezetni, és ismeri a brutális Audi S1 Quattro-t, mégis fejtetőre tette a gépet az idei Race of Champions műsoraként. A legjobbak is hibáznak, de emögött páran szándékosságot sejtenek, hiszen teljesen amatőr módon történt az eset. Egyrészt ráhajt a magas rázókőre, majd a két kerékre emelve nem kormányoz ellen, hanem szinte hagyja, hogy boruljon a vas. Pedig megúszható ez, nem egy esetet ismerünk a magyar bajnokságból! A véletlen baleset mellett is erős érvek sorakoznak. Főképp az, hogy egy ilyen Audi raligép nem terem minden bokorban. Még Walter Röhrl-t is óvva intik a gyáriak, nehogy összetörjön egy ilyen ereklyét: „Tulajdonképpen úgy kell vigyáznunk ezekre a kocsikra, mint a hímes tojásra, nem történhet velük semmi baj.” -nyilatkozta a ralilegenda (A hórihorgas volánbűvészről és a rali fénykoráról az autóMAGAZIN legfrissebb számában olvashattok bővebben.)


Bárhogy is, hírverésnek kitűnő, és a rossz női sofőrök rögeszméjével küzdők is jó vesszőparipát találtak most. Az igazi hab a tortán Schumacher reakciója, olyan fejet vágott a német, ami még bukósisakban is álmatlan éjszakákat okozna (1:30 környékén).