Megújított formában gyártják tovább az Egyes BMW két változatát, a Coupét és Cabriolet-t. Az autókon minimális az újítás, a fényszóró és a hátsó lámpa mellett az első lökhárító módosult. Az első lámpákban – xenon fényszóró esetén – a helyzetjelző gyűrűi mellett LED-es nappali menetfény is megjelent, míg hátul L-t formázó, szintén LED-es világítást alakítottak ki, amely ráadásul a fékezés intenzitását is jelzi az eltérő erősségű fénykibocsátással.
Az első lökhárítót úgy alakították át, hogy alkalmazzák az M1 Coupénál bevezetett légfüggönyt. Ennek lényege, az oldalt látható függőleges nyíláson át érkező levegőt csöveken keresztül felgyorsítva bevezetik a kerékjáratokba, hogy csökkentsék az ott egyébként létrejövő turbulenciát s így a légellenállást. Ezzel tovább bővül az Egyesben elérhető fogyasztáscsökkentő megoldások sora, amelyek között a motorleállító rendszer, a fékenergia-visszatáplálás és az ideális fokozatkijelzés szerepel.
Az utastérben néhány gomb és kapcsoló újult meg, amelyek a korábbinál jobb minőséget sugároznak ezáltal. Néhány új szín, kárpit és felni is a vevők rendelkezésére áll. Műszaki szempontból újdonság, hogy egyes piacokon a 135i modell motorja átalakul, míg korábban két turbó kapcsolódott hozzá, a jövőben már csak egy. 306 helyett 300 lóerő lesz a teljesítmény, ez azonban a menetdinamikát nem befolyásolja, javult viszont a motor reakciója és fogyasztása.
Az új modellek 2011 tavaszán kerülnek a kereskedésekbe.