Lassan minden plázában csúcsra járatják a falra helyezett defibrillátorokat. A nagy karácsonyi ajándékhajszában ugyanis gyakori az árcédulák okozta szívroham. Émelyítő lázban vadásszuk szeretteink boldogságának zálogát, várunk a dugóban, felmegy a vérnyomásunk a sorban, majd megsemmisülünk a vevőszolgálatnál, mikor januárban a fele cuccot visszavisszük.

De lassan lesújt a versenyt lezáró ünnepi kockás zászló, és kieresztünk végre, a rohanó idő lelassul, lágy, mézbe ragadt hangyalábakon vánszorog tovább. A családi kötelezők után jönnek sorban a karácsonyi levelek, üzenetek. Gondol ránk a külföldre távozott rokon, a kutyát féregtelenítő állatorvos, és a szomszéd Sanyi bácsi, igaz ő a vendégváró pálinka reményében. Ja és nem utolsósorban az autógyártónk. Mert bizony ezek a nagy, zord, pénzéhes cégek azért tudják, milyen a jó kommunikáció.

Egy vicces, kedves videó karácsony táján erősíti a vásárlók bizalmát, és talán még a szervizelés horribilis számláit is elfelejteti egy időre.

A Mercedes kreatívjai a következő bájos videóval álltak elő. A leleményes szárnyas rájön, hogyan menekülhet meg az asztali áldozat szerepköréből. A megoldás természetesen a Mercedes:


A BMW már nem volt ilyen ötletes. Tévés csapatuk fogta a jó öreg Mikulást, aláadtak egy X3-ast, majd megfűszerezték némi karácsonyi metálzenével, és ennyi:


Nem így a motoros szekció! Náluk volt sütnivaló, egy igazi zeneszámot sikerült alkotni, motorokra hangolva. A jópofa ötletet sikerült megfejelni, hiszen az egész Interneten küldhető elektronikus képeslap formájában valósult meg. Az üdvözlő sorokat pedig mi magunk írhatjuk meg, amelyek majd megjelennek a videón!


A Saab tavalyi videójával került fel a válogatásba, komolyabb mondanivalóval, a környezetvédelem jegyében:


Hyundai? Dél-Korea? Karácsony? Olyan is…

Ugye milyen jó érzés, hogy ők is gondolnak ránk?:)