Január végén kezdődik az új Mercedes CLS piaci bevezetése, ha valaki akarja, első útja egyből vezethet is a Carlssonhoz. A tuningcég máris számos kiegészítőt kínál a luxusautóhoz. A teljes karosszéria-átalakítás részeként új első lökhárító készül a négyajtós kupéhoz, de más a motorháztetője, újak a küszöbjei és a sportosabb diffúzorral bővített hátsó ütköző is. Egyes elemek megrendelhetőek szénszálas műanyagból is.

Bemutatás előtt átalakul a Mercedes CLS 1
Bemutatás előtt átalakul a Mercedes CLS 7


Az új első köténybe LED-es ködlámpákat szerel a Carlsson, amelyek fokozzák az autó megjelenését és a látási viszonyokat is. Persze igazából fölösleges akkor, ha valaki a gyárból már LED-es fényszóróval rendeli meg autóját, mert az tudja a ködlámpa funkciót.

A teljes látvány részeként a Carlsson saját keréktárcsáit ajánlja, 19 és 20 colos méretekben, amelyek akkor mutatnak igazán, ha a légrugós felfüggesztés áthangolását is megrendeli az ügyfél. Ekkor 30 milliméterrel alacsonyabbra süllyed a karosszéria, de ugyanúgy reagál a sebesség és útviszonyok változására. Belül Alcantarával bevont sportkormány, alumíniumpedálok és velúrszőnyegek jelzik a Carlsson beavatkozását.

Mind a benzines és mind a dízelmotorhoz kínál teljesítményfokozást a Carlsson. A CLS 350 CGI modellből született CK35-ös V6-os motorja 333 lóerő, ami 27 lóerővel több, mint korábban, miközben a maximális nyomaték 370 Nm-ről 410-re nőtt. Ennek köszönhetően 6,1 másodpercről 5,9 másodpercre javult a gyorsulása 0-100 km/óra között.

Komolyabb bővítménnyel gazdagodott a CLS 350 CDI, a Carlsson C Tronci elektronika használatával 20 százalékkal bővült a teljesítmény. Ennek megfelelően 265 lóerő helyett 320 lóerő a V6-os motor teljesítménye. A maximális nyomaték 650-ről 780 Nm-re emelkedett. Így a luxuskupé dízel variánsa is hozza az 5,9 másodperces sprintidőt a gyári 6,2 másodperc helyett.