Jelenleg a cég kapacitásait nagymértékben lekötik a hóeltakarítási és síkosságmentesítési munkálatok, ugyanakkor télen is, amennyiben az időjárás is engedi – tartósan 0 fok felett és száraz idő esetén – végez kátyúzási munkákat. A társaság ilyenkor úgynevezett hideg kátyúzást tud alkalmazni, ami kevésbé tartós, mint a meleg aszfalttal történő javítás.
Tartósan kedvezőtlen időjárás esetén előfordulhat, hogy egy-egy kátyú ugyanazon a télen többször is kipereg az elöregedett burkolatú úthálózaton, így azt újra és újra be kell tömni. Különösen igaz ez azokon az utakon, amelyeken nagy tehergépjárművek közlekednek, mert az ezek nyomán keletkező rezgések és repedések mindig újabb támadási felületet adnak a víznek és a fagynak.
Sok helyen táblákkal hívják fel a figyelmet egy-egy nagyobb kátyúra vagy rosszabb útszakaszra addig, amíg a javítást el tudják végezni. A kátyús vagy kátyúsodásnak különösen kitett útszakaszokon, azaz ott, ahol a burkolatok öregek és a kopóréteg sérült, a cég szakemberei sebességkorlátozást rendelnek el. A társaság ezúton is szeretné felhívni a közlekedők figyelmét, hogy nem kint felejtett táblákról van szó, hanem arról, hogy a biztonságos közlekedés feltételei időszakosan csak a sebességkorlátozások betartásával teremthetők meg.