Az ingerküszöb egyre magasabb, és nincs az az olimpiai bajnok kreatív agy ami átugorja. Ezért találkozunk egyre provokatívabb reklámokkal. Igaz az autógyártás terén eddig csak a Renault alkotott maradandót a leszbikusokkal és transzvesztitákkal népszerűsített Twingo-val.

Most a román kistestvér, a Dacia számára készítettek olyan polgárpukkasztó, és egyesek számára igen sértő reklámot, hogy attól zeng az internet. Az elkövető a holland Artcore produkciós cég munkatársai voltak, akik már direk arra játszottak, hogy betiltsák művüket.

Ez azonnal sikerült is, a balkáni alkudozás az értékesítő és az idős házaspár között, igencsak zaftosra sikeredett. A „koszos vén cirkuszi majmok és az „aszott kis gyerekp*cs” csak a jéghegy csúcsáz jelentik, a bemelegítés után olyan mondatok hangzanak el, mint például: „Lefogadom, hogy a hátsó ülésen csináltad anyáddal, és közben apád végignézte.”  vagy „Odateszem a fa**om a bajszod alá te koszos cigány.”


Nem mindennapi reklám, az egyszer biztos. Ez már sértőnek számít, vagy megmarad a humoros kategóriában? Szerintetek?