A Forma-1-ben az a szabály, hogy a gumigyártó egy szezonban négy száraz keveréket bocsát a csapatok rendelkezésére. Ezen felül egy-egy átmeneti (intermediate) abroncscsaládot, illetve esőgumit (monszungumi) utaztat a futamok helyszínére.

Mindig a hivatalos gumiszállító dönti el, melyik két száraz keveréket kínálja fel egy adott pályára. Ezeket (mindkettőt) aztán kötelezően használniuk is kell a pilótáknak a versenyen – különben megbüntetik őket.

Eddig a Bridgestone úgy különböztette meg az abroncsokat, hogy a lágyabb keverékű oldalára vékony fehér csíkot festett. A Pirelli esetében eddig a P-Zero felirat színezésével különböztették meg a keverékeket; a lágyakra pirossal, a keményekre sárgával festették fel a típusnevet.

Olasz és finn lapértesülések szerint a 2011-es idényben a szuperlágy abroncs oldalfalán piros, a lágyén fehér, a közepesén kék, a kemény keverékűén pedig sárga betűkkel szerepel majd a P-Zero felirat.

A GPupdate.net érdeklődésére a Pirelli sajtóosztálya közölte: „Egyelőre nincs döntés a jelölések ügyében, de a szezonnyitó Bahreini Nagydíjig minden eldől.”