Az élhetőséget szem előtt tartva tervezték az Euro 4-es normát is teljesítő átalakítást, de még így is 325 km/h-s végsebességet és 3.8 másodperces százas sprintet sikerült elérni.
Szerencsére most nem a spontán mód lángra kapó Ferrarik sora bővül. A tűz a hengerekben marad, viszont ott igencsak megnőtt a forróság, köszönhetően a Novitec Rosso beavatkozásainak. A név nem cseng ismeretlenül a Ferrari rajongók körében, azon kevesek közé tartozik a német alakulat, akik hozzá mernek piszkálni egy maranellói sportautóhoz.

Legújabb alkotásuk a Genfi Autószalonon mutatkozik be. A legkisebb, a sportosságtól inkább a luxusba hajló Californiát vették kezelésbe. A V8-as motorra aggatott kompresszornak és az egyedi tervezésű kipufogórendszernek hála, immár 606 lóerő tombol a lemezek alatt. A hatalmas ménes hangját kitűnően lehet élvezni a nyitott kocsiban, ám a németek még rátettek egy lapáttal. A kipufogórendszer ugyanis bármikor hangolható, a kormányon található kis forgókapcsoló (manettino)  segítségével. Így hosszabb utakon bizsergető duruzsolás, a versenypályán akár vérfagyasztó üvöltés masszírozhatja a tehetős tulajdonos dobhártyáját.

Az élhetőséget szem előtt tartva tervezték az Euro 4-es normát is teljesítő átalakítást, de még így is 325 km/h-s végsebességet és 3.8 másodperces százas sprintet sikerült elérni.

A külsőn kisebb változásokat vehetünk csak észre, az alacsonyabban ülő karosszériát a kor szavának megfelelve karbonszálas műanyaggal egészítették ki, hatalmas 21 colos felnikkel karöltve. Az ültetés sem megy a használhatóság rovására, az orr bármikor megemelhető az alkalmatlankodó fekvőrendőrök előtt.

A belsőt a tulajdonos kénye-kedve szerint alakítják át, ha kell minden bevonnak alcantara bőrrel, és karbonszálas elemekkel.

Az árakról nincs információnk, de egy ilyen szintű Ferrari tuning azonnali szélütéssel felérő összeget jelent egy átlagember számára. Tehát jobb, ha nem is tudjuk.