Az elektromos hajtású 1-es BMW-ről még több információ látott napvilágot a genfi bemutató előtt.
Alpesi fehér fényezés, áramkörök inspirálta grafikák, tekintélyes domborítás a motorháztetőn és a 16-os könnyűfém felnikre húzott alacsony gördülési ellenállású abroncsok. Ennyi különbözteti meg látványban az ActiveE változatot az átlagos Egyestől.


Az elektromos autóvá alakítás nemcsak látványban hozott változást. Bár az utastér továbbra is négy személy befogadására képes, a csomagtartó mérete 198 literre csökkent. Persze a BMW 1-es eddig sem volt nagybevásárlás-kompatibilis, a maga 283 literével.

A belső tér kiképzése talán feledteti ezt a kis apróságot. A Dakota bőrkárpit Alpesi fehér varrással készült, a karosszéria díszítései itt is visszaköszönnek, a műszereket kicserélték, a műszerfal tetejére pedig egy új, eDrive névre hallgató kijelző került.


Elérhető továbbá a MyRemote alkalmazás, amellyel az iPhone-unkon keresztül nyithatjuk, zárhatjuk az autót és ellenőrizhetjük az akkumulátorok töltöttségi szintjét, vagy a 4-5 óra hosszúságú töltési folyamat állapotát.

A 170 lóerős villanymotorral hajtott ActiveE először az Egyesült Államokban lesz elérhető. Ezer darabot terveznek bérbe adni Los Angelesben, San Franciscoban, Sacramentoban, New Yorkban, Bostonban és Connecticut államban idén ősztől. Kínának és Európának is jut majd ActiveE, de azt egyelőre nem közölték, mikor.