Az Audi kínálatának egyik legizgalmasabb darabja a TT-RS. Ahogy mi is, bárki, aki vezette, egyértelműen csak pozitív jelzőket alkalmazott az öthengeres turbómotorral szerelt sportkocsival kapcsolatosan. Nem is csoda, a 340 lóerős teljesítmény a kis karosszériát játszi könnyedséggel mozgatja, miközben a futómű és kormányzás hangolása elsőrangúan támogatja a vezetési élményt.
Ám úgy tűnik, az Audi még lát lehetőséget a fejlődésre. Az Audikkal foglalkozó Qarsi.de oldal hozzájutott egy on-line alkatrész-katalógus képéhez, amelyen látható, hogy készül a TT-RS Plus. Az információ tanulsága szerint a motor teljesítményét 360 lóerőre növelik.
Ez azonban csak az egyik oldal, várhatóan az Audi R8 GT-hez hasonlóan könnyebbé varázsolják a karosszériát. Az R8 GT-nél a hátsó lökhárító, a motorfedél fényezett részei és az oldalsó légterelők szénszál-erősítésű műanyagból vannak, de a fékrásegítő, a féknyergek, az akkumulátor módosításával is kilókat nyertek.
Míg a TT-RS esetében felárért kérhető a sebességkorlátozó elektronika 250-ről 280 km/órára állítása, várhatóan a TT-RS Plusnál ez szériában áll a vevők rendelkezésére. Az autó megvalósításához már a sportháttéri megvan, hiszen tavaly óta létezik egy versenyautó a sportkocsiból.
Nem ez lenne az első Plus modell az Auditól. 2004-ben mutatták be az RS6 Plus modellt, amely a 450 helyett 480 lóerős volt, és 250 helyett 280 km/órával repeszthetett.