Az üzemanyagcellás Burgman robogó 2009 októberében debütált a 41. Tokiói Autószalonon. A modellhez a brit Intelligent Energy fejlesztett üzemanyagcellás hajtási rendszert. A közúti tesztek a közép-angliai Loughborough Egyetem környékén 2010. február óta folynak a brit cég és a Suzuki részvételével.
Kezdetben minden egyes üzemanyagcellás Burgman robogó számára egyedi járműengedélyt kellett kérni a teszteléshez. Egyedi járműengedélyre a továbbiakban tehát szükség.
Az üzemanyagcellás robogó alapja a Suzuki városi forgalomra tervezett Burgman motorja. A járműbe kicsi, könnyű, léghűtéses üzemanyagcellát és – a vázon belül elhelyezve – hidrogéntartályt építettek be. A motort az üzemanyagcella termelte elektromos áram hajtja meg, az egyetlen emissziós termék a víz.
A Suzuki arra törekszik, hogy az üzemanyagcellás robogók elterjedjenek Európában, a kiszolgálásukhoz szükséges hidrogéntöltő állomásokkal és egyéb infrastruktúrával együtt.