Élt egyszer egy tisztességgel meggazdagodott derék kínai férfi. Nevezzük Xiong Dang-nek. Dang a fullasztó kemikáliák légkörében senyvedő textilgyári munkásként indult el a felemelkedés útján, nem torpant meg, és a nép gyermekeként eljutott a csúcsra. Oda ahol már nem a mérgezett folyókért, és az olajban fürdő fókákért aggódik az ember. Hanem a frissen vásárolt Lamborghini Gallardo-ért.

Ami öregbítve az olasz autók hírnevét, nem indul. Az istennek sem. Így jöhet a tréler, hátha akad egy aranykezű szaki, és életet lehel a lesántult bikába. A szervizbe érkezvén, azonban nem oszthatott senkinek negédes vállveregetést, mivel a hőn áhított olasz vas még ekkor sem mutatott életjelet, ráadásul meg is sérült szállítás közben.

Hősünket jogosan öntötte el a méreg, és a kérlelhetetlen kínai nép fiaként, érezte a sarkára kell állnia. Nem máshoz, egyenesen a Lamborghini vezérigazgatójához Stephan Winkelmann-hoz fordult panaszával, és hogy igen, hogy nem, egy pillangószárny rebbenésével felérő reakciót sem kapott. Így arra a döntésre jutott, hogy a nagyvilág elé tárja szenvedéseit, és ennek legjobb módja az lesz, hogy súlyos kalapácsokkal felszerelkezett csapatával szétverik az olasz vasat.

Egy sértett kínai Lamborghini tulajdonos úgy hívta fel magára a figyelmet, hogy súlyos kalapácsokkal felszerelkezett csapatával szétverték a méregdrága olasz vasat.

Figyelemfelkeltő jelleggel!

Figyelemfelkeltő jelleggel!

Csúnyán szétlyuggatták a Gallardo-t és a világ tényleg felfigyelt a megmozdulásra. Mi is volt a cél? „Dang” úr csak fel akarta hívni a figyelmet arra, hogy a világ új közepe Kínába költözött, és a legtöbb négykerekű itt talál gazdára, ezért a vásárló ugyanazt a figyelmet érdemli, mint egy európai vagy amerikai autótulajdonos. Az előre szervezett akcióra március 15-én a fogyasztóvédelem világnapján került sor.
 
forrás: autoblog.com/MSNBC