Bár a Citroën versenyautói egyértelműen gyorsabbak voltak a 2011-es rali-világbajnokság első murvás versenyén, a Mexikó-ralit végül a Ford zárta eredményesebben. Miközben a Citroën két versenyzője a győzelemért hajtott, Sebastien Ogier lecsúszott az útról és a kitört kerekű DS3-mal a verseny feladására kényszerült, az elsőség így Sebastien Loebé lett.
Ogier kiválásával viszont Mikko Hirvonen a második, Jari-Matti Latvala a harmadik helyen találta magát. Ezzel Svédország után másodszor is mindkét gyári Ford Fiesta WRC a dobogón végzett. Ehhez jön még, hogy Mikko Hirvonen megnyerte a Power Stage-et, a pluszpontokért rendezett utolsó szakaszt. Így az egyéni bajnokságban 47 pontja van a 36 pontos Loeb előtt. Konstruktőrként a Fordnak 73, a Citroënnek 47 pontja van.
„Két defekt után dobogóra állni, ez több, mint amit reméltem” – mondta a szintén elégedett Jari-Matti Latvala. A tempónk javul, ahogy a verseny halad előre, és a Fiesta RS WRC remek volt az egész verseny alatt. Az egész futam alatt ugyanazt a beállítást használtam és elégedett voltam az irányíthatósággal az első murvás versenyünkön. Ám még fejlődnünk kell, és ez a célom a következő forduló, a Portugál-rali előtt.”