Bútor Robi 1997-ben kezdte pályafutását a rali első osztályában, már az első évében kategória bajnok lett, egy Škoda Fabiával. Azóta volt alatta Mazda, Ford, Suzuki, Peugeot, Škoda WRC és persze VFTS is, de a legtöbb sikeres évet mégis a Citroënnek köszönheti.
Tavaly megalapította saját csapatát, versenyautó felkészítő műhelyét. Minden évben előrukkol valami újítással. Idénre egy 2011-es fejlesztésű Citroën DS3 R3 versenyautót hozott. Ezt az autót a FIA 2010-es szabálymódosításai hívták életre. A költségek csökkentésével és a motorok lökettérfogatának módosításával és a turbó engedélyezésével. Idén a Magyar Bajnokságban is szerepelhetnek már ezek az autók. Röviden összefoglalva 1600 köbcentis turbós motorok, de csak elsőkerék-hajtással.
Utastérben mindenben a Citroën C4 WRC ergonómiáját követi, lecsupaszított műszerfal csak egy kijelzővel. A bukókeret maximálisan a versenyzők védelmét szolgálja. A futómű pedig az extrém igénybevételekre lett kifejlesztve. Ízig vérig versenyautó !
A legnagyobb meglepetés mégsem ez. 2011-ben Robi az abszolút bajnoki címre hajt! A francia PH SPORT hozza minden versenyre a legutolsó fejlesztésű Peugeot 207 S2000-es versenyautót. A Team Bútor Robi legújabb versenyautóját a DS3 R3-t Krózser Menyhért fogja irányítani és a csapat legkisebb autójával a C2 R2-vel csakúgy, mint tavaly, Bessenyei Zoltán fog indulni a Magyar Bajnokság összes futamán
Motor 1.6 THP PSA
Vezérlés DOHC
Üzemanyag rendszer közvetlen befecskendezés
Hengerűrtartalom 1598 cc
Furat 77 mm
Löket 85.8 mm
Teljesítmény 210 Le /4750 rpm
Nyomaték 350 Nm / 3000 rpm
Hajtásrendszer első kerék hajtás , ZF differenciálmű
Kerekek méretek 200/50 R17
Első fék hűtött tárcsa, 4 dugattyú
Első fék mérete 30 x 330 mm
Hátsó fék hűtött tárcsa, 2dugattyú
Hátsó fék mérete 30 x 300 mm
Első futómű McPherson felfüggesztés , BOS állítható lengéscsillapító
Hátsó futómű H-Shaped Axles , BOS állítható lengéscsillapító
Súlyelosztás 64 % elől 36 % hátul
Tengelytáv 2465 mm
Nyomtáv elől 1520 mm
Nyomtáv hátul 1490 mm
Hossz 3948 mm
Szélesség 1715 mm
Váltó 6 fokozatú szekvenciális
Kuplung 184 mm dupla tárcsás kerámia
Üzemanyag tartály 67 liter