A félőrült mérnökök rehabilitációs központjának szerepét az M divízió tölti be a BMW háza táján. Itt kedvükre kiélhetik magukat a kényszeres lóerő mániában szenvedők, valamint kényszerzubbony nélkül dühönghetnek a sportfutóművek megszállottai.
A héten láttuk is a program eredményét, sikeresen hergelték a közvéleményt olyan, a józan ésszel köszönőviszonyban sem álló modellekkel, mint az M3 platós verziója, az új BMW M5 (F10) vagy az M3 GTS négyajtós változata. Ezek is elég őrült aszfaltszaggatók, de az igazán komoly esetek a beszüntetett fejlesztések között rejtőznek.
Kabrió M5, nyamm
Kabrió M5, nyamm
Fotó megosztása:
Kezdjük el gyártani a pocskondiázó és rosszalló leveleket a BMW-nek, hogy miért nem engedett nagyobb teret az őrületnek!
Kezdjük el gyártani a pocskondiázó és rosszalló leveleket a BMW-nek, hogy miért nem engedett nagyobb teret az őrületnek!
Fotó megosztása:
Csúf bogár a pincében
Csúf bogár a pincében
Fotó megosztása:
BMW M8 fedélzet
BMW M8 fedélzet
Fotó megosztása:
Kell az ötpontos öv
Kell az ötpontos öv
Fotó megosztása:
versenytechnika Le Mans-ból
versenytechnika Le Mans-ból
Fotó megosztása:
versenytechnika Le Mans-ból
versenytechnika Le Mans-ból
Fotó megosztása:
versenytechnika Le Mans-ból
versenytechnika Le Mans-ból
Fotó megosztása:
BMW X5 700 lóerővel
BMW X5 700 lóerővel
Fotó megosztása:
BMW X5 700 lóerővel
BMW X5 700 lóerővel
Fotó megosztása:
A Mclaren F1-ben is ez duruzsol
A Mclaren F1-ben is ez duruzsol
Fotó megosztása:
Kell a levegő, ez a kivágás nem a divatnak szól
Kell a levegő, ez a kivágás nem a divatnak szól
Fotó megosztása:
Kell a levegő, ez a kivágás nem a divatnak szól
Kell a levegő, ez a kivágás nem a divatnak szól
Fotó megosztása:
BMW M8
BMW M8
Fotó megosztása:
Még a tanulmányt sem mutatták meg a népnek
Még a tanulmányt sem mutatták meg a népnek
Fotó megosztása:
343 lóerős kis kombi
343 lóerős kis kombi
Fotó megosztása:
El nem készült családi M5-ös
El nem készült családi M5-ös
Fotó megosztása:
Akkor kupé, szedán, és kabrió is készült az M3-asból, a Compactból is terveztek
Akkor kupé, szedán, és kabrió is készült az M3-asból, a Compactból is terveztek
Fotó megosztása:
BMW X5 700 lóerővel
Azon szerencsések akik részt vehettek az új M5 bemutatóján, ízelítőt kaptak az eszement bajorok világából, és szerencsénkre sok szép fotót készítettek. Így találkozhattak az M6 CSL kivitelével, ami a legmorcosabb kupé lett volna a németek kínálatában, aktív aerodinamikai elemekkel és komoly súlycsökkentéssel.
Vagy hogy egy igazi legendát említsünk, ott állt a BMW M8, a 850 CSi kivitelének még brutálisabb verziója. A tervek szerint az eredetileg 375 lóerős motor teljesítményét 550 lóerőre tornázták volna fel, de végül ez a terv is kukába került. Igaz a motor nem, azt sikeresen kimentette a McLaren, az F1 típus számára. A V12-vonal nemrégiben tört meg, az M5 típus 25. évét megünnepelendő akartak egy hasonló versenymotort beleszuszakolni az előző M5 orrába, ám a szűk hely miatt lemondtak a tervről.
Az igazi nyers erőt Frankenstein recept szerint egy X5 adja, a Le Mans-i versenyről származó V12-es motorral, 700 lóerővel, hatsebességes kézi váltóval felszerelve. Ezután már fel sem tűnik egy 1989-ből származó M5 kabrió, vagy az E30-as sorozatból épített M3 pickup.
A Mclaren F1-ben is ez duruzsol
A rejtegetett prototípusok csúf békája egy kétüléses kabrió, valahol a Z1 és a Z3 között félúton, tulajdonképpen ez az első érv amellett, hogy ezeket a fejlesztéseket eddig nem mutatták meg a nagyközönségnek, de hessegessük is el gyorsan, és kezdjük el gyártani a pocskondiázó és rosszalló leveleket a BMW-nek, hogy miért nem engedett nagyobb teret az őrületnek!
forrás: autoblog.com