A főszponzor miatt hazai versenynek számító Maláj Nagydíjon mindenképp illett volna jobban szerepelniük, de az időmérőn újra csak a melbourne-i formát hozták: Michael Schumacher a Q2 végén búcsúzott, Nico Rosberg pedig a top10 végébe kvalifikált. Állítólag a hátsó szárny szúrt ki mindkettejükkel.
„Gondjaink voltak a hátsó szárny aktiválásával, sajnos ez elrontotta az utolsó Q2-es nekifutásomat. Nehéz volt vezetni az autót, nagy kár, mert előtte jól ment. A szárnnyal együtt sokkal jobb volt a teljesítményt, tehát mindenképp használni kellett. Azt hiszem, így is előrébb léptünk, köszönöm a srácok kemény munkáját!” – mondta a vasárnap a 11. helyről rajtoló Schumacher.
Rosberg is úgy gondolja, hogy valójában sokkal jobb a W02-es, mint amennyit most sikerült előle kihozni:
„A csapat előrébb lépett itt, a Q2-ig elég jó volt az autó egyensúlya. Sajnos ez eltűnt a Q3-ra, ami a szárnyproblémával együtt azt jelentette, hogy nem tudtuk kihasználni az autó teljesítményét – bosszantó. Az autó jobb, mint amennyit eddig mutattunk idén, de nem tudjuk pontosan, miért nem jobb a teljesítményünk.”