Sebastian Vettel (Red Bull-Renault, 1.)
„Fantasztikus nap ez a mai. Jól kaptam el a rajtot, aztán hirtelen egy fekete autó tűnt fel a tükörben: Nick (Heidfeld) volt az! Nagyon nehéz volt ma jól bánni a gumikkal, de mindig volt néhány másodperec előnyöm Lewisszal (Hamilton) szemben. Ez kitartott az utolsó etapig, amikor már Jenson (Button) jött mögöttem.”
„A verseny második felében nem nagyon tudtam használni a KERS-t. Nem így terveztük, de aztán részben visszajött, így használtam is, meg nem is. A rajtnál különösen jól jött, hogy volt KERS a kocsiban – anélkül egész másképp alakult volna a versenyem. Megengedhettük magunknak azt a luxust, hogy a futam közben ki-be kapcsolgassuk, de ezen azért még dolgoznunk kell.”
„Meg kell tartanunk a lendületet, ami eddig tartott. Messze még a bajnokság vége, hideg fejjel tovább kell dolgoznunk, nem szabad eltelni az eredményeinkkel.”
Jenson Button (McLaren-Mercedes, 2.)
„Ez egy zavarba ejtő verseny volt. Megpróbáltuk megérteni, hogyan kell vigyázni a gumikra, milyen hosszú etapokkal érdemes tervezi, menni velük. A rajt előtt úgy éreztem, a kemények nem lesznek olyan jók, mint a lágyak, de végül sikerült (jól felhasználni őket). A vége felé a csapat folyton arra figyelmeztetett, hogy vigyázzak a gumikra, de nagyon élveztem a versenyt, örülök a 18 pontnak.”
„Nagyon nehéz megérteni, hogyan kell bánni a gumikkal. Néha, ha az ember megpróbál vigyázni rájuk, még rosszabb lesz a helyzet, mert hamar telítődnek piszokkal. De végül azt hiszem, megértettük, hogyan kell használni [a kemény abroncsokat]. A csapat jó taktikát választott, remekül dolgoztak a kiállásoknál. Kínában talán még jobban megszorongathatjuk a Red Bullt.”
Nick Heidfeld (Renault, 3.)
„Remekül sikerült a rajtom. Már Melbourne-ben is sok pozíciót nyertem, akkor a 18. helyről indultam. Magam is meglepődtem, hogy Sebastian ellen csatáztam az első kanyarban! Az első etap végén jött néhány esőcsepp, de nem akartam még egy kiállást emiatt, ezért óvatosan kellett bánnom a gumikkal. Később Fernando szárnya megsérült, ki kellett állnia – az ő versenytempója nagyon erős volt, majdnem olyan jó, mint a McLareneké.
„A kerékcserék nem mentek olyan jól, mint kellett volna, de sikerült kímélnem a gumikat, és végig használhattam a KERS-t. Nagyon örülök ennek a dobogós helynek, remek szezonkezdet ez a Renault csapat számára.”