„Az autó reggel másként viselkedik a hűvösebb levegő és aszfalt miatt, ezért mindig állítanunk kell az autón. Ráadásul most nemcsak új beállításokat kellet kipróbálnom, hanem az autó állóképességét is tesztelnem kellett. A határon kellett hajtanom a kocsit, és örömmel láttam, hogy bírja a strapát, azaz a versenyeken is megbízhatóan fog működni” – elevenítette fel a délelőtt eseményeit a TECH 1 Racing pilótája.
Tamás ismét új ülést kapott, és végre ebben kényelmesen érezte magát, az ülés magasabb oldaltámasztásának köszönhetően az autó vezetése nem csak kényelmi, hanem fizikai szempontból is sokkal kedvezőbb lett. A délutáni versenyszimuláció sem volt olyan megerőltető, mint a korábbi üléssel. Az időjárás rosszabbra fordult, így a délelőtti beállításokon megint változtatni kellett.
„Sajnos sem a megfelelő tapadást, sem pedig a motorerőt nem sikerült beállítanunk, ráadásul néhány kanyart még mindig nem éreztem igazán a katalán ringen. Ám így is javítani tudtam a tegnapi időmön, ám a határokat még nem találtam. De semmi gond, jól haladok, de tudom, bőven van még tanulnivalóm” – fogalmazott a magyar pilóta, aki a 23. helyen zárt 1.39:868-as köridejével, amivel 1,2 másodperccel maradt el a legjobbtól.
Tamás tisztában van azzal, hogy folyamatosan fejlődnie kell, de bízik benne, hogy az május eleji isztambuli szezonnyitón és majd az év végi összesítésben is sikerül a top10-be verekednie magát.