„Azt hittem, egész jól rajtoltam? Nem is értettem, honnan bukkant fel hirtelen Alonso, hiszen vagy 16 méterrel mögülem rajtolt! Gyakorlatilag az első kanyarban már ő vezetett. Nem tudtunk közel kerülni hozzá, de az első kerékcsere után ez megváltozott.
A McLaren, főleg Lewis (Hamilton) nagyon erős volt a futam vége felé a kemény gumikon, felzárkózott mögém, tudtam, hogy kemény csata lesz. Úgy éreztem magam, mint a Kínai Nagydíjon (amikor Hamilton a hajrában levadászta Vettelt – a szerk.), azért imádkoztam, csak ne szálljanak el a gumijaim. A célegyenes elején mindig úgy tűnt, hogy elég messze van, de a végére mindig megérkezett a sarkamba.
Nagyon örülök ennek a győzelemnek, óriási eredmény, hiszen Lewis és a McLaren nagyon megnehezítette a dolgunkat. Talán sokan nem erre számítottak, azt gondolták, sétagaloppban nyerjük meg a versenyt. De éppen azért vagyok ilyen boldog, mert kemény küzdelemben nyertem.
Néha működött a KERS, néha nem, játszadoztam a gombokkal, nem volt könnyű verseny. Fontos volt a célegyenes előtti kanyarokban használni, hiszen így tudtam előnyre szert tenni Hamiltonnal szemben. Ezen a problémán dolgoznunk kell, nagyon fontos, hogy a következő versenyek előtt rendbe hozzuk a hibridrendszert.”
Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes, 2.)
„Nincs okunk a csalódottságra a mai eredmény után. A csapatom nagyszerű kerékcserékkel segített, nemcsak a versenyen, de az egész hétvégén. Nem mondanám, hogy ez volt a legjobb rajtom, de sikerült lépést tartani a Red Bullokkal, és miután Fernando (Alonso) kicsit feltartott mindenkit, rájöttem, hogy a sebességünk rendben van.
A versenyben végig nagyon erős köröket futottunk, de Sebastiant nem lehetett megelőzni a vége felé. Elképesztő, milyen erős a (Red Bull) leszorítóereje, ezt tisztán láttam. Mindent beleadtam, ma nem sikerült nyernem, de mindent beleadunk, hogy Monacóban a Red Bull előtt végezzünk.
Úgy tudom, néhányunk ellen vizsgálódik az FIA. Hatalmas verseny volt a mai. Mindannyiunkat kötnek a szabályok és le szoktunk lassítani, ha sárga zászlót látunk, de ezt úgy kell megtenni, hogy lehetőleg ne veszítsünk időt.”
Jenson Button (McLaren-Mercedes, 3.)
„Nagyon rosszul rajtoltam, a harmadik kanyarra azt hiszem, egészen a 11. helyig estem vissza! Onnan kellett visszaküzdenem magam, de fantasztikus stratégiánk segítségével sikerült visszakapaszkodni a dobogóra. A végén a kemény abroncsokat használtam, az előző versenyen (Törökországban) nem ez volt a nyerő taktika, most viszont igen.
Ami az ellenünk folyó vizsgálatot illeti, most először hallottam erről, hogy nem lassítottunk le sárga jelzés alatt a versenyen. Ha meglátsz egy balesetet, elveszed a lábad a gázról és kikerülő manőverbe kezdesz, attól még lehet gyorsabb az időd (a kör végén), mivel gyorsabban mehetsz a másik két szektorban. Meglátjuk, mit döntenek!”
(Hamilton és Button, valamint Mark Webber és Timo Glock végül megúszta figyelmeztetéssel, nem büntették meg őket, amiért nem lassítottak le kellően egy sárga zászlónál.)