Míg a Forma-1-ben a bokszba hajtással együtt megvan 20-22 másodperc alatt egy teljes kerékcsere, addig a raliban ez a kissé máshogy megy. Igaz, itt nem is egy 15 fős brigád gumizza fel az autót, hanem maguk a versenyzők.
Az Argentin-ralira 36 murvagumit szállított Michelin a WRC-s versenyzőknek, illetve további hatot kaptak a shakedownra, ezt kellett beosztani. Így például Jari-Matti Latvala bár azzal veszített, hogy a shakedownon tönkrement a sebességváltója és csak kevesebbet gyakorolhatott, de emiatt megspórolt egy szett gumit, ami jól jött neki a versenyen.
Ez a momentum ezúttal különösen fontos volt, mert a szervezők az izgalom kedvéért aszfaltos szakaszokat is beiktattak a murvás szakaszokba, így ha lehet, a gumik még nagyobb terhelésnek vannak kitéve. A csapatok kérésére a szervezők kialakítottak egy plusz kerékcsere zónát is, mert félő volt, hogy a gumik nem bírták volna ki két szerviz között, de az autóban csak maximum két gumit vihetnek magukkal a versenyzők.
Igaz, ezzel csak több lehetőséget és nem több gumit kaptak a kerékcserére a versenyzők, így mindenki maga okoskodhatta ki, mi is a legjobb megoldás. Itt egy videó arról, hogy zajlik a kerékcsere az Argentin-ralin, a kijelölt zónában. Rajtszám alapján kiosztott gumik, elektromos kulcsok, munkában a pilóták és navigátoraik.