„Hat körrel a leintés előtt még azt hittem, a tizedik hely a legjobb, amit elérhetünk. Végül kilencedik lettem, de nem úgy, ahogy szerettem volna, ezt ugyanis a csapattársam kiesése tette lehetővé. Sok ponttól esett el a csapat a balesete miatt. Egy kerékcserével is ki tudtunk volna hozni egy jó eredményt, de éppen a safety car beküldése előtt álltunk ki a depóba, ami nem segített. Legjobb, ha csak a pozitív fejleményekre emlékezünk, és a pontszerzés mindenképpen az” – mondta a brazil veterán.
„Jó eredménnyel zártunk, megvannak az első pontjaink. Közel voltunk ahhoz, hogy sokkal többet bezsebeljünk, de Monte-Carlo már csak ilyen. Pastor egész hétvégén nagyszerűen vezetett (a 8. rajthelyről indulva szinte végig a pontszerzők között autózott – a szerk.), nagy kár, hogy végül a korlátban végezte” – értékelte az eredményt Sam Michael technikai igazgató.
„A gumik állapota végig stabil maradt, és hamar nyilvánvalóvá vált, hogy kétszer fogunk kiállni cserére. Mindkét safety car-periódus hátrányba hozott bennünket, a versenyzőink sok időt vesztettek miatta. Az érme másik oldalát nézve viszont pozitív, hogy nem volt gondunk a technikával, a Kanadai Nagydíjra még tovább fejlesztjük az autót” – mondta a szakember.
Maldonado érthetően csalódott volt az utolsó körökben történt karambolja miatt (Hamilton McLarenjével akaszkodott össze, amiért az angol 20 másodperces időbüntetést kapott), szűkszavúan nyilatkozott.
„A versenyen nagyon jól mentem, kár, hogy az eredmény elmaradt. Nagyon erős tempót tudtam autózni, de az utolsó újraindulást követően Hamilton túlságosan ambiciózusan akart megelőzni az első kanyarban, ami tönkretette a versenyemet. Nagyon csalódott vagyok, hogy nem sikerült a pontszerzés” – mondta a venezuelai újonc, aki most tette le a névjegyét a Forma-1-ben.