A mondás úgy tartja, a rossz pletyka is többet ér, mint a mellőzöttség. Magyarán nem gáz, ha lefelé ívelő karrierünket néha szalámilopással, vagy fotósveréssel frissítjük fel, sorsunk máris jobbra fordul. Viszont egy autókereskedő esetén, nehéz kiborítani a bilit. Pláne, ha az illető Volkswagen szalont futtat.
Azért az Egyesült Államokban megtalálták a módját, hogyan lehet pökhendi módon, bazári majomként ugrálva népszerűsíteni a népautót.
Larry Roesch Volkswagen értékesítő megmutatta mennyire strapabíró a német technika. Tényleg jó szemléltető anyag, izomból csapkodhatjuk a verda ajtaját, sőt még rá is állhatunk mérgünkben, semmi baja nem lesz a nyílászárónak. Ez eddig rendben is van, de a végén hozzátenni hogy „Ezt csináljátok utánam egy Hondával, vagy Toyotával!” már tahó dolog, és szerintem sokakban ellenérzést válthat ki. Vagy mindenki egyetért?:)