Az új Lancia Ypsilon kis túlzással semmiben sem különbözik az előzőtől, csak annyiban, hogy hátul is be lehet szállni. Dizájnosan rejtett kilincs egy olyan női autón, amit egy macsó pasival akarnak eladni.
1/30 Az új Lancia Ypsilon kis túlzással semmiben sem különbözik az előzőtől, csak annyiban, hogy hátul is be lehet szállni. Ott nem is látszódott, hogy ilyen szép csokiszíne van...
Az új Lancia Ypsilon kis túlzással semmiben sem különbözik az előzőtől, csak annyiban, hogy hátul is be lehet szállni. Ott nem is látszódott, hogy ilyen szép csokiszíne van...
Fotó megosztása:
2/30 Ő Olivier Francois, a Chrysler, Dodge, a Ram és a Lancia márkák nagyfőnöke. Le kell vezényelnie az átemblémázást, helyenként Chrysler, helyenként Lancia néven értékesítve ugyanazt az autót. Francois nagy marketingguru, megnyerte Eminemet a Chrysler reklámarcának, akitől fázott a konkurencia
Ő Olivier Francois, a Chrysler, Dodge, a Ram és a Lancia márkák nagyfőnöke. Le kell vezényelnie az átemblémázást, helyenként Chrysler, helyenként Lancia néven értékesítve ugyanazt az autót. Francois nagy marketingguru, megnyerte Eminemet a Chrysler reklámarcának, akitől fázott a konkurencia
Fotó megosztása:
3/30 Sokban nem különbözik az előzőtől, csak annyiban, hogy kényelmesebb a beszállás hátra
Sokban nem különbözik az előzőtől, csak annyiban, hogy kényelmesebb a beszállás hátra
Fotó megosztása:
5/30 Lassan húsz éve parancsolta vissza a FIAT a Lanciat a ralipályákról, mondván az Alfa Romeo a konszern sportos márkája. Viszont azóta sem tudták kitalálni, mi legyen a Lancia sorsa. A legújabb ötlet: összeolvasztani a Chryslerrel, így a Lancia patinás nevén futnak egy másik világnak tervezett, mélyen jenki autók
Lassan húsz éve parancsolta vissza a FIAT a Lanciat a ralipályákról, mondván az Alfa Romeo a konszern sportos márkája. Viszont azóta sem tudták kitalálni, mi legyen a Lancia sorsa. A legújabb ötlet: összeolvasztani a Chryslerrel, így a Lancia patinás nevén futnak egy másik világnak tervezett, mélyen jenki autók
Fotó megosztása:
6/30 Nyilván ezt is én fotóztam...:)
Nyilván ezt is én fotóztam...:)
Fotó megosztása:
7/30 Fél napig kerestem a tökéletes helyet a fotózáshoz, megérte?
Fél napig kerestem a tökéletes helyet a fotózáshoz, megérte?
Fotó megosztása:
9/30 Csinos fara van...
Csinos fara van...
Fotó megosztása:
10/30 Innen viszont már annyira nem csinos
Innen viszont már annyira nem csinos
Fotó megosztása:
11/30 Ezek itt mind az újságírókra várnak
Ezek itt mind az újságírókra várnak
Fotó megosztása:
13/30 Sorakoznak az Ypsilonok, de egyikben sincs 100 lóerő
Sorakoznak az Ypsilonok, de egyikben sincs 100 lóerő
Fotó megosztása:
14/30 A 3. kép hátsókról
A 3. kép hátsókról
Fotó megosztása:
15/30 Csokiszínű kocsiba csokiszínű telefon való. Mindent megtettem
Csokiszínű kocsiba csokiszínű telefon való. Mindent megtettem
Fotó megosztása:
17/30 Ez is választható, szerintem a csokis külsőhöz ez a legszebb
Ez is választható, szerintem a csokis külsőhöz ez a legszebb
Fotó megosztása:
18/30 A piros-feketéhez viszont csak ez!
A piros-feketéhez viszont csak ez!
Fotó megosztása:
19/30 Minden kézre esik
Minden kézre esik
Fotó megosztása:
21/30 Az új Ypsilon a FIAT 500-re épül, két elődje a Punto alapjait kapta. Az Y10 rokona a FIAT Panda
Az új Ypsilon a FIAT 500-re épül, két elődje a Punto alapjait kapta. Az Y10 rokona a FIAT Panda
Fotó megosztása:
22/30 Íme az elődök. A kép szélén az Y10, amely luxusfelszereltségű kisautóként messze megelőzte korát
Íme az elődök. A kép szélén az Y10, amely luxusfelszereltségű kisautóként messze megelőzte korát
Fotó megosztása:
23/30 Végre orrok, fenekek helyett
Végre orrok, fenekek helyett
Fotó megosztása:
25/30 Nem mentem fel, de igen szép volt ez a lépcső
Nem mentem fel, de igen szép volt ez a lépcső
Fotó megosztása:
26/30 Pompásan elfértem hátul is.
Pompásan elfértem hátul is.
Fotó megosztása:
27/30 Itt nyílik, a rutintalanok nem találják meg könnyen a kilincset
Itt nyílik, a rutintalanok nem találják meg könnyen a kilincset
Fotó megosztása:
29/30 Nem fordítottak sokat a középső konzol dizájnjára
Nem fordítottak sokat a középső konzol dizájnjára
Fotó megosztása:
30/30 A kormány kényelmes, de ez már kit érdekel, ha ez az utolsó kép. Pápusz!
A kormány kényelmes, de ez már kit érdekel, ha ez az utolsó kép. Pápusz!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Csinos fara van…
Csinos fara van…
Vincent Cassel. Erről a pasiról ugyan nekem egy köcsög jut eszembe, aki a szerencsétlen balettos kislányt támogatta volna, ennek viszont most meg kell változnia. Vincentről mától a Lancia Ypsilon jut majd mindenkinek az eszébe, ha a FIAT csoport húzása bejön. És miért ne jönne be, hiszen biztosan van még olyan ember a világon, akinek nem égett bele a retinájába az erőszakoskodó kis pötsfej a Fekete Hattyúból.
Ami viszont sokkal fontosabb a Fekete Hattyúnál is, hogy ez az ember a mi kis békéscsabai Mihalik Enikőnkkel is incselkedett egy másik reklámban:
És most jöhet az autóbemutató.
Elvitték a pirosat
A piros-feketéhez viszont csak ez!
A piros-fekete színűhöz ez a belső legjobb
A torinói bemutatón egy 1,2-es modell kipróbálására kaptam lehetőséget, fél napra. Egy helyes, csokibarna Ypsilont választottam, majd nekiindultam a torinói délelőttnek. (Persze azért, mert mire észbe kaptam, az élelmes férfiak minden csudaszép piros-fekete modellt elvittek) Az igazság az, hogy nem ez volt életem legnagyobb élménye, de nem tudok róla rosszat mondani.
Nyilván az ezerkettes motor nem hatott meg, viszont tény, hogy szaladgálni tökéletes. Csak az autópályán kellett imádkozni hozzá egy darabig, hogy ugyan induljon már meg a gyorsulás.
A 69 csak a pasiknak jön be
Lassan húsz éve parancsolta vissza a FIAT a Lanciat a ralipályákról, mondván az Alfa Romeo a konszern sportos márkája. Viszont azóta sem tudták kitalálni, mi legyen a Lancia sorsa. A legújabb ötlet: összeolvasztani a Chryslerrel, így a Lancia patinás nevén futnak egy másik világnak tervezett, mélyen jenki autók
Itt nyílik, a rutintalanok nem találják meg könnyen a kilincset
Itt nyílik, a rutintalanok nem találják meg könnyen a kilincset
A 69 lóerős kisautóval tényleg csak egy a baj. A 69 lóerő. Abban az esetben, ha valóban igazi, menő 30-as menedzser uraknak akarják eladni, édeskevés. Ha viszont 30-as, kendős, napszemüveges, korall színű rúzsos, ovális, vörös körmű kisasszonyoknak, akkor tökéletes választás.
Ugyanis számukra a gyenge motor semmiség ahhoz képest, hogy majdnem minden más jó. A váltó könnyen kezelhető, a tárolórekeszek jó helyen vannak, elég mélyek egy átlagos lányfelszerelésnek (táska, kulcs, pénztársa, telefon, napszemüveg…)
A hátsó ülés is pont elég nagy, még egy magasabb úriember mögött is pompásan elfértem, az első ülés viszont beállíthatatlan. Lehet persze, hogy csak én adtam fel túl könnyen, de tény, hogy ültem már kényelmesebb autóban.
Sorakoznak az Ypsilonok, de egyikben sincs 100 lóerő
Sorakoznak az Ypsilonok, de egyikben sincs 100 lóerő
A csomagtartó méretével is meg voltam elégedve, bele is ültem, még én is elfértem benne. A hátsó üléseket természetesen le lehet dönteni, így az elégedettség még tovább növelhető.
Elképzelhetetlen
Az egész túra alatt azon gondolkoztam, hogy milyen helyzetekben tudnám elképzelni a jó öreg Vincentet ebben a kisautóban. Mert vezetés közben biztosan nem. Az Ypsilon nem csak kívül nem hordoz semmilyen pasis jelzőt, hanem belül sem. A sajtótájékoztatón viszont egyértelműen azt éreztem, hogy itt és most teljesen át akarják formálni mindenki véleményét az autóról.
Íme az elődök. A kép szélén az Y10, amely luxusfelszereltségű kisautóként messze megelőzte korát
Íme az elődök. A kép szélén az Y10, amely luxusfelszereltségű kisautóként messze megelőzte korát
Ez nem egy tipikus csaj autó, ez jóval több annál. Ez pasis kocsi. Hát, kedves Lancia, nem az.
Nem ismerek túl sok férfit, de egyről sem tudom elképzelni, hogy otthon egy Ypsilonról álmodozna. A kis feleségükről, lányukról, barátnőjükről, anyjukról viszont annál inkább! (Természetesen arról is mélyen hallgatok, hogy a macsós életérzést csillivilli gyémántokkal hozzák össze…)
Az ára sem rossz
Az ára 3 295 000 forinttól 5.454.000 forintig terjed, a kedves vásárló választhat 0,9, 1,2 és 1,3 literes motorok közül, és persze dönthet, hogy a modell 69 vagy 85 lóerős legyen (utóbbi a FIAT 500-ból ismerős kéthengeres turbó. A szerk.)
Nyilván ezt is én fotóztam…:)
Pompásan elfértem hátul is.
Pompásan elfértem hátul is.
Az úgynevezett Silver felszereltségben a piros lámpánál a motort leállító Start&Stop funkció is megvan, az eggyel magasabban pedig már manuális légkondi is akad. A Lancia szerint ez utóbbi lesz a legkelendőbb, és valóban két azonos, 1,2-es, 69 lóerős modell között csak 300 ezer Ft a különbség.
Vinnéd?
Jó-jó, de azért nem hiszem, hogy, amikor autóvásárlási gondjaim lesznek, az Ypsilon fog eszembe jutni első vagy második körben. Néhány hét múlva viszont a szerkesztőségi fiúk, a magyarországi bemutató után, sokkal több információt felkutatnak majd, addig szerintem mindenképpen várjon mindenki a rendelések leadásával.
Ez is választható, szerintem a csokis külsőhöz ez a legszebb
A tervezők tökéletes munkát végeztek, a kreatívok viszont most mellélőttek. A magam részéről az Ypsilont továbbra is nagyon jó autónak tartom, olyannak, ami után csorog az ember lányának nyála az utcán. Főleg olyan margarinos doboz-színben. Felül kék, alul vaj. Kérem, köszönöm :)