Bár Pastor Maldonado kiesése miatt nem lehetett teljes az öröm, Rubens Barrichello 9. helye azonban megtörte a Williams történetének eddig leggyengébb idény eleji sorozatát, meglettek az első pontok.

A mély gödörből kikecmeregni próbáló csapat a hétvégi Kanadai Nagydíjra komoly fejlesztésekkel készül.

„Lesz új első szárnyunk, fékhűtőink, oldallemezek és egy módosított diffúzort is kipróbálunk a szabadedzésen, na és persze visszük a Kanadához kötelező új, alacsony légellenállású hátsó szárnyat is” – sorolta a technikai főnök, Sam Michael.

Az ausztrál mérnök szerint a gumik egyelőre nehezen jósolható viselkedése és a dupla előzési zóna garantálja majd az izgalmas futamot.

„A montreali pálya vonala kiváló az előzésekhez, mindig jó versenyeket ad. Az új gumik és a két egyenesre helyezett DRS-zóna miatt szerintem az idei futam sem jelent majd kivételt. A beállításoknál az egyenesekben az aerodinamikai hatékonyság és a lassú kanyarokban a tapadás kap hangsúlyt.”