A nyitott tetős kétüléses sportkocsiban az utasok mögött, középre beépítve találunk egy 3,5 literes V6-os benzinmotort, míg az első tengelynél kapott helyet a villanymotor. Előbbi a hátsó, utóbb az első kerekeket hajtja, 245, illetve 50 lóerős teljesítmény nyújtva.
A Toyota közlése szerint az autó maximum 1500 kilót nyom, így a 295 lóerős együttes teljesítmény, izgalmas vezetési élményt ígér. A 4,3 méteres sportkocsi könnyedén lehetne az MR2 modell utódja, ám egyelőre nem tudni a sorozatgyártásról.
Az azonban biztató, ahogy a közlemény zárul: itt beszámolnak arról, hogy a Toyota volt az első, amely nagy sorozatban hibrid jármű forgalmazását megkezdte (Prius 1997) és kifejtik, hogy régóta aktívan kutatja a cég, hogy a hibrid technológiát versenyautókban és sportkocsikban is felhasználja.
Nosza, rajta!