A vasárnapi Magyar Nagydíjon az FIA döntése szerint rajt-célegyenesre került a nyitható hátsó szárny (DRS) aktiválási zónája.
Bár az FIA idén több helyszínen is kísérletezik kettős DRS-zónával – ilyen volt Montrealban és Valenciában is -, a „falak nélküli Monacóban”, azaz a kanyargós, szűk Hungaroringen pedig különösen jól jönne az előzések ösztönzése, de épp a pálya jellege, a szükséges második komolyabb egyenes hiánya miatt nálunk maradnak a szimpla szakasznál.
Az egymásodprces érzékelőpont az utolsó, 14-es kanyar bejárata előtt lesz, míg maga a DRS-zóna, a szárny nyitása a kanyar csúcspontjától 70 méterre, a kimeneti ív végén kezdődik.
A Hungaroringen egyébként is az első, lejtős jobbos kanyar az egyetlen igazi előzési pont, de a DRS valószínűleg segít majd megszaporítani a pozíciócseréket.