Az MTM soha sem volt szívbajos, ha autó-átalakításról volt szó, építettek már hátsókerekes Audi R8-ast, de duplamotoros TT-t is. Legfrissebb munkájuk sem a visszafogottság mintapéldája: „puskagolyót” faragtak az Audi A1-ből.
Az elsősorban hölgyek szívét megdobogtató kisautó igazi macsó lett, hiszen motorteljesítménye 500 lóerő. A Roland Mayer vezette cég a TT-RS-ben debütált, de már az RS3-ban is használt 2,5 literes turbómotor átépítésével érte el a fenti teljesítményt, illetve a 600 Nm nyomatékot.
Ám nemcsak a plusz 150 lóerő teszi vadállattá a kisautót, hanem az a tény, hogy eredeti munkahelyeivel szemben az A1-ben csupán az első kerekeket hajtja a motor. A totális pusztítást elkerülendő azért egy sperrdiffit beépítettek. A látványra csak a fényezésében feltűnő autót új futóművel és fékrendszerrel is felszerelték a várható hiperugrásszerű sebességnövekedés miatt.
Az autó Olaszországban a Nardo oválpályán bizonyította is képességeit. 240 km/óránál kifeküdt a gyári műszerfal mutatója, de a beépített GPS alapú rendszer mért tovább, ahogy az A1 egyre gyorsabban hasított. Könnyedén lépett túl a háromszázon, majd végül nem épp lapos kialakítása ellenére 324,0 km/óráig jutott.
Ha valaki netán kedvet kapna az Nardo Edition MTM Audi A1-hez, az árban is sportkocsis adatokra számítson, bár 500 lóerős autót nem igen adnak 87 360 euróért (23 millió forint) sehol.