Már korábban hallani lehetett a BMW terveiről, hogy egyes motorjait nem egy, nem két, hanem három turbóval szerelné fel. Benzines és dízelmotorból is készülhet ilyen kivitel.
Az egyik pletyka szerint a benzines motor nemcsak ebben lenne újító, de elképzelhető, hogy nem is soros hathengeres lenne, hanem V6-os, amilyen motorja még nem volt a bajor gyártónak. A sorhatost a BMW főleg a márka hagyományai miatt használta, de a tradíciókat úgyis felrúgják az érkező elsőkerék-hajtású modellekkel, így egy motorkonstrukciótól még könnyebben megválhatnak.
Az új V6-os állítólag 3,3 literes lenne, mert a már meglévő 4,4-es V8-asból alakítanák, elvben egy-egy henger levágásával. A motorhoz hengersoronként egy-egy turbó kapcsolódna, plusz lenne egy, amely mindkét oldalra dolgozna. Később ez a motor kerülhet a 2013-2014 környékén érkező M3-asba, de 450 lóerős teljesítménnyel. A BMW ezúttal nem akar komoly teljesítménynövelést, inkább a súlycsökkentésre helyezik a hangsúlyt.
Lehet, hogy a három turbós feltöltés korábban megjelenik, de még sorhatos motorral. Ha a pletykának van alapja, jövő hónapban az X3 M kivitelében debütálna, várhatóan nagyjából 400 lóerős teljesítménnyel.
Dízel oldalon a 3,0 literes motort fejlesztenék tovább, amelyből létezik egy és két turbós kivitel is. Az új immár három feltöltővel szerelt motor esetében hihetetlennek hangzó 400 lóerőről pletykálnak. Elsőként a jövő tavasszal érkező X6 xDrive50d modellbe kerülne be a motor, majd a ráncfelvarráson áteső Hetes sorozatban jelenne meg 750d néven. Később az Ötös sorozatban megjelenő különleges M550dX típusban is feltűnik.