Stefano Domenicali csapatfőnök elégedetten beszélt a Hungaroringen megszerzett 23 pontról, mellyel a maranellói gárda megőrizte harmadik helyét a konstruktűrök bajnokságában.
„A verseny előtt talán valamivel többen reménykedtünk, de úgy tűnik, ez a Forma-1 történetének legvizesebb júliusa! A legutóbbi három verseny olyan körülmények között zajlott, amelyek a legkevésbé kedveznek az autóinknak.”
„A futam hemzsegett a balesetektől, amelyek így vagy úgy befolyásolták az eredményünket. Pozitív fejleménynek érzem, hogy ilyen helyzetben is dobogóra kerültünk, ezért azt mondom, a mi poharunk félig tele van. Vettel nélkül teljesen nyílt lenne a bajnokság, de addig fogunk harcolni, amíg matematikai esélyünk van a bajnoki címre” – jelentette ki a Ferrari csapatvezetője.
Felipe Massa idén először Fernando Alonso elől vághatott neki a versenynek, de a brazil a 8. körben hibázott: a kettes kanyar kijáratánál a felfestésre hajtott és farral a gumikordonnak csúszott. A brazil a 9. helyre esett vissza, onnan küzdötte fel magát négy kerékcserével hatodiknak.
„Akkor rontottam el a versenyemet, amikor a nyolcadik körben a gumifalnak csúsztam. Megijedtem, hogy a kocsi túlságosan megsérült ahhoz, hogy folytatni tudjam, de a mérnököm jelezte, hogy minden rendben, folytathatom. Sok időt veszítettem emiatt, és igazán bosszant, hogy emiatt nem csatázhattam a dobogós helyezésekért. Amikor esett a futam elején, majd később, a 40. kör táján, nagyon nehéz volt a pályán maradni: kerülni kellett a fehér sávokat, mert úgy csúsztak, mint a jégpálya” – mesélte Massa.
Fernando Alonso azzal vigasztalta magát, hogy az elmúlt bő egy hónapban négy különböző pályán is versenyképes volt a Ferrari.
„Ez magabiztossá tesz a bajnokság hátra lévő szakaszára, habár jelen pillanatban semmire sem vágyom jobban, mint egy nagy pihenésre. Ez egy nagyon elfoglalt, stresszes július volt a számunkra, azt hiszem, a Ferrari-csapat minden tagja megérdemel egy kiadós pihenést!” – búcsúzott a nyári szünetre Fernando.