Lényegében ugyanolyan a két autó, a különbséget a tető hiánya jelenti a spyder esetében. A radikális megjelenésű autó ötvözi a roadsterek és a városi kisautók jellemzőit, miközben a minimalizmus elve szerint építették meg.
A szénszál-erősítésű műanyag vázon alapuló könnyűszerkezetes építés jelentős előnyöket hordoz a gazdaságos üzemeletetés tekintetében, de nem kevésbé lebecsülendők a sportos autózásnál nyújtott értékei sem.
Ahogy a sportback néven futó testvére, úgy a spyder is két személynek kínál helyet. Az ülések itt sem állíthatók, helyette a kormányt és a pedálokat mozgathatja a vezető végtagjainak hosszúságához igazítva.
Továbbra sem tudni, hogy az Audi által szajkózott sportosság dinamikában is megvalósul-e, hiszen még mindig csak annyit árulnak el, hogy két villanymotor mozgatja az autót. Ám homály fedi, hogy a lítiumion-akkumulátorból táplálkozó motorok milyen gyorsulást, tempót eredményeznek.
Az a tény, hogy az urban conceptből kettő is készült, azt sejteti, hogy valamit valóban kíván kezdeni az Audi a jövő városi közlekedési eszközeként tálalt szöcskével. Vélhetően a premier után a Frankfurti Autószalon kiterítik kártyáikat.