Összkerékhajtással 250 lóerőt kínál a 2,0 turbó
Két literrel takarékosabb az 1,4 turbo az ugyanolyan teljesítményű 1,8 szívónál

Két literrel takarékosabb az 1,4 turbo az ugyanolyan teljesítményű 1,8 szívónál

Két literrel takarékosabb az 1,4 turbo az ugyanolyan teljesítményű 1,8 szívónál


A korábbi 1,8-as szívómotor helyét veszi át a más modellekből már ismert 140 lóerős 1,4-es turbómotor. A hatfokozatú manuális váltóval, start/stop technikával, szervokormánnyal, áramvonalas alsó burkolattal és kis gördülési ellenállású abroncsokkal szerelt modell szabvány szerinti fogyasztása 5,7 liter. Ez az 1,8-assal összevetve 25 százalékos, vagyis két literes csökkenés. Az Insignia 1.4 turbo ecoFLEX 10,9 másodperc alatt gyorsul százra, maximális sebessége 205 km/óra.

További újítás, hogy a kétliteres, turbós benzinmotor, összkerékhajtással kombinálva, 30 százalékkal erősebb, teljesítménye 250 LE, míg nyomatéka 350 helyett 400 Nm. A manuális változat 7,5 másodperc alatt gyorsul százra, csúcssebessége 250 km/óra. A motorleállító rendszernek és a kis gördülési ellenállású gumiknak köszönhetően átlagfogyasztása 8,4 l/100 km,

Az új navigáció  nemcsak a legrövidebb vagy leggyorsabb utat képes kidolgozni, hanem a leggazdaságosabbat is

Az új navigáció nemcsak a legrövidebb vagy leggyorsabb utat képes kidolgozni, hanem a leggazdaságosabbat is

Az új navigáció nemcsak a legrövidebb vagy leggyorsabb utat képes kidolgozni, hanem a leggazdaságosabbat is


Nem csak a két említett motor étvágyának javára válik a start/stop rendszer, de hamarosan kapható lesz a fronthajtásos 2,0 turbóhoz (220 LE) is, áramvonalas alsó burkolattal és könnyebben gördülő gumiabroncsokkal. Ezzel 0.5 literrel, 7.6 literre/100 km csökken a modell átlagfogyasztása.

További újdonság, hogy bemutatkozik az Insigniában az elektromos szervokormány, amely nincs állandó kapcsolatban a hidraulikus szervóval, így a rendszer csak akkor aktivizálódik, ha szükséges, ami szintén csökkenti az üzemanyag-felhasználást.

Fokozódott a 2012-es Opel Insignia biztonsága is. Az új Opel Eye frontkamera már nem csak a jelzőtáblákat figyeli és sávelhagyásra figyelmeztet, hanem felügyeli a követési távolságot is. Önműködően lép működésbe 40 km/óra felett, és segít elkerülni a ráfutásos ütközéseket. Közeli járműre vizuális- és hangjelzéssel figyelmeztet.
Ezen túlmenően fejlettebb navigációs rendszerrel és különleges bőrborítással gazdagodik az Insigniához elérhető listák sora.